Display
Re: Display
Als je bedoelt dat in het donker het display slecht verlicht is, zal er wel een lampje vernieuwd moeten worden.
Als je bedoelt dat het display met ingeschakelde verlichting overdag slecht afleesbaar is, moet je de knop linksboven (clima/date) 4 seconden indrukken. De dasboardverlichting gaat dan op de dagstand.
Als je bedoelt dat het display met ingeschakelde verlichting overdag slecht afleesbaar is, moet je de knop linksboven (clima/date) 4 seconden indrukken. De dasboardverlichting gaat dan op de dagstand.
Is echt een kwestie van de 6 groene lampjes vervangen.
Die zijn wit maar hebben een groene condoom aan.
Die zijn wit maar hebben een groene condoom aan.
Duur geintje! Heb verleden jaar ale lampjes vervangen van display en van de tellers. kostte me 90 euro!
Maar ze doen het nu allemaal weer super goed.
Maar ze doen het nu allemaal weer super goed.
Heren,
Bedankt voor de snelle reaCTIES.
IK ga de knop clima/date indrukken, lukt dit dan is het klaar. Anders laat ik de garage de lampjes nakijken.
Heb een Kappa met climate
Jan
Bedankt voor de snelle reaCTIES.
IK ga de knop clima/date indrukken, lukt dit dan is het klaar. Anders laat ik de garage de lampjes nakijken.
Heb een Kappa met climate
Jan
Is gelukt. Klopt het dat als je de verlichting hebt uitgeschakeld de knop opnieuw dient in te drukken?
Jan
Jan
als je een 30 min tijd hebt kan je het zelf ook vervangen stelt niet voor. als je wilt dan mail je maar dan leg ik het je uit.
gr luc
gr luc
@Luc, mail mij even de methode ter vervanging van de groene lichtjes.
Alvast mijn dank.
The Don
Alvast mijn dank.
The Don