Wat is een coupe nu waard?
Wat is een coupe nu waard?
Beste Kappa kenners,
Mijn Sw bevalt echt prima,maar ik kan nu in italie kopen via een kennis een 3.0 V6 24 klepper met 24.000 km,rood metallic met wit leder.bj 1999
Wat is dat nu waard?,graag uw mening.
Mijn Sw bevalt echt prima,maar ik kan nu in italie kopen via een kennis een 3.0 V6 24 klepper met 24.000 km,rood metallic met wit leder.bj 1999
Wat is dat nu waard?,graag uw mening.
Re: Wat is een coupe nu waard?
Wat de gek ervoor geeft
.....................
Ikzelf denk tussen de 8 en 12000 euro.
Uiteraard is e.e.a. afhankelijk van de staat van de auto, schade gehad?, km.stand wel betrouwbaar en onderhoud etc.etc. Heeft auto misschien altijd binnen geslapen? en hoe graag wil je hem hebben.......
-
Kijk eens op:
http://www.gaspedaal.nl/?merk=Lancia&mo ... page=1&o=0
en kijk eens op andere buitenlandse (Belgie , Duitsland, Frankrijk ) sites wat ze er daar ongeveer voor vragen.

Ikzelf denk tussen de 8 en 12000 euro.
Uiteraard is e.e.a. afhankelijk van de staat van de auto, schade gehad?, km.stand wel betrouwbaar en onderhoud etc.etc. Heeft auto misschien altijd binnen geslapen? en hoe graag wil je hem hebben.......
-
Kijk eens op:
http://www.gaspedaal.nl/?merk=Lancia&mo ... page=1&o=0
en kijk eens op andere buitenlandse (Belgie , Duitsland, Frankrijk ) sites wat ze er daar ongeveer voor vragen.
Heb mijn coupe recent ingeruild op een Saab Cabrio. Heb een zwarte 2,4 met cognac leder en 190.000km.
Kreeg er ca 6500,= voor terug. Inruilprijzen liepen uiteen van 2500,= tot 7000,=
Particuliere verkoop (Ebay, MP etc) is een ander verhaal; lijken moeilijk te slijten langs die weg.
Persoonlijk zou ik de V6 alleen willen icm handbak (zijn die er eigenlijk).
De automaat is geen snelle jongen. Van 0-100 is de 2,4 zowat een volle seconde sneller, terwijl die V6 toch 30pk meer heeft.
Als ik ooit een mooie turbo 20V kan kopen heeft dat mijn voorkeur.
Maar een V6 met poltrona leder en maar 24K ervaring is natuurlijk niet mis!
Kreeg er ca 6500,= voor terug. Inruilprijzen liepen uiteen van 2500,= tot 7000,=
Particuliere verkoop (Ebay, MP etc) is een ander verhaal; lijken moeilijk te slijten langs die weg.
Persoonlijk zou ik de V6 alleen willen icm handbak (zijn die er eigenlijk).
De automaat is geen snelle jongen. Van 0-100 is de 2,4 zowat een volle seconde sneller, terwijl die V6 toch 30pk meer heeft.
Als ik ooit een mooie turbo 20V kan kopen heeft dat mijn voorkeur.
Maar een V6 met poltrona leder en maar 24K ervaring is natuurlijk niet mis!
Overigens heb ik de koop ongedaan gemaakt en houden we onze Coupe
Hallo,
Ik heb laatst eens gekeken hoe het is gesteld met het aanbod van mooie Coupés met lage km-stand en dat is erg summier. Als ik een 99-er met kmstand 24.000 (is dit trouwens aantoonbaar? vooral met de goede kwaliteit van de Kappa Cpe zou je je er in kunnen "vergissen") zou moeten waarderen zit ie toch wel tussen de 10 en 15000 euro hoor.
Ben het met Jorgen eens dat de Coupe met 2.0-20VT motor me de betere keuze lijkt. De V6 verbruikt erg veel en heeft in veel gevallen de ouderwetse automaat (hiermee bedoel ik dus niet de Comfortronic) met lelijke schakelpook. Tevens is de 5 cilinder best efficiënt met benzine en als je meer vermogen wilt kan je 'm met behoud van betrouwbaarheid zo op 250 a 260 pk krijgen en 360 Nm aan koppel.
Ciao, Pieter
Ik heb laatst eens gekeken hoe het is gesteld met het aanbod van mooie Coupés met lage km-stand en dat is erg summier. Als ik een 99-er met kmstand 24.000 (is dit trouwens aantoonbaar? vooral met de goede kwaliteit van de Kappa Cpe zou je je er in kunnen "vergissen") zou moeten waarderen zit ie toch wel tussen de 10 en 15000 euro hoor.
Ben het met Jorgen eens dat de Coupe met 2.0-20VT motor me de betere keuze lijkt. De V6 verbruikt erg veel en heeft in veel gevallen de ouderwetse automaat (hiermee bedoel ik dus niet de Comfortronic) met lelijke schakelpook. Tevens is de 5 cilinder best efficiënt met benzine en als je meer vermogen wilt kan je 'm met behoud van betrouwbaarheid zo op 250 a 260 pk krijgen en 360 Nm aan koppel.
Ciao, Pieter
Kijk eens in Italie op Autoscout 24. Er staan er nu 8 op tussen de 3.000 en 10.000 Euro. In italie is dat laatste trouwens veel te duur, geeft niemand er voor . Gangbare prijzen zijn in Italie van 3.000 to ca. 6.000 euro. Ik heb voor mijn 1998 turbo coupe, zwart metallic, creme poltrona frau interieur en 77.000 km, 5.000 euro neergeteld, omdat ik per se deze combinatie wilde en die is bijna niet te koop.....
BPM bij import ca. 1.100 euro (moet ik nog doen ik verhuis weer van Italie naar NL). Suc 6.
BPM bij import ca. 1.100 euro (moet ik nog doen ik verhuis weer van Italie naar NL). Suc 6.
heb een coupè van '99 met 89.000 km, rosso metal.met rosso alcantara, distributieriem vervangen, 4 nieuwe remschoenen, nieuwe uitlaat........mijn 4e Lancia.....gezien de Thesis niet meer wordt gemaakt, op zoek naar een Saab Cabrio, en wat krijg ik voor mijn schattige coupè ? ....2.500 euro .!!!!! schandalig.....
Het is een 16V van Mei 1998 met (toen) 77.000 km op de teller.
Lijkt me de minst geschikte motor voor in een Kappa Coupe, alhoewel ik m zo nooit gereden heb.
Desalniettemin een mooie prijs.
Desalniettemin een mooie prijs.