Beste Lancisten,
Ik heb een K 3.0 uit 1995, momenteel lekt het stuurhuis waardoor de bekrachtigingspomp droog komt te staan. Niet een klein beetje, maar vrij vors (zeg een liter op 500 bochtige kilometers). Nou komt er met onze hobby al genoeg ongewenst materiaal het milieu in, dus ik had het idee om hier eens wat aan te gaan doen. Weet of heeft iemand een werkplaatshandboek / pdf waarin dit onderdeel aan bod komt en kan dit (tegen vergoeding) naar mij toekomen op eoa manier?
Heeft iemand anders het weleens aan de hand gehad? Hoor graag!
K stuurhuis lekt / werkplaatshandboek...
Re: K stuurhuis lekt / werkplaatshandboek...
Heb het ook gehad, tenminste dat dacht ik. Na een aanvaring op een middenberm lekte er olie uit het stuurhuis. Heb toen een gebruikte gekocht bij Geuzendam omdat Profile Tyrecenter zei dat hij lek was. Zou een grote reparatie zijn omdat het subframe eraf moet. Volgens mij een hele dag werk.
Bij mij bleek uiteindelijk het slangetje lek te zijn. Dus een meevaller.
Weet je zeker dat bij jou het stuurhuis lek is? Misschien ook een slangetje.
Bij mij bleek uiteindelijk het slangetje lek te zijn. Dus een meevaller.
Weet je zeker dat bij jou het stuurhuis lek is? Misschien ook een slangetje.
Ook ik heb een leeglopend stuurhuis gehad maar bij mij was het de aansluiting naar de koeler links voor. Scheen volgens de monteur vaker voor te komen omdat bij het parkeren boven een hoge stoep dat het klemmetje de grond kan raken. Misschien kan je hier iets mee.
Merijn.
Merijn.
Op lanciafora.nl staan een aantal werkplaatshandboeken. Moet je wel aanmelden om te kunnen downloaden.
gr. H
gr. H