Ik ben mijn electrisch verstelbare stoelen aan het inbouwen.
Even een vraagje.
Staat er continue stroom op de stoelen of werken ze alleen als het contact aan staat?
Groet
Stasiu
Vraagje over electrisch verstelbare stoelen
Re: Vraagje over electrisch verstelbare stoelen
Grappig, bij mij alleen als het contact aanstaat!
Jur
3L V6 1996
Jur
3L V6 1996
Wijlen mijn kC 3.0 V6 (1998): ook als contact niet aanstond.
JanF
JanF
Stroom is er alleen als de deur van de bestuurder geopend is. Vanwege de mogelijkheid van de bestuurder de stoel te verstellen als deze nog niet is ingestapt. Als de deur dicht is, moet de sleutel in contact.
Nog een vraagje aangaande elec. stoelen.
Zijn deze stoelen in elke kappa in te bouwen? M.a.w. heeft de kappa standaard voorbereiding voor deze stoelen of heb je kabelboompjes nodig?
Zijn deze stoelen in elke kappa in te bouwen? M.a.w. heeft de kappa standaard voorbereiding voor deze stoelen of heb je kabelboompjes nodig?
mijn stoelen werkenalleen met cont, aan sw jtd 99 gr .frank
Ik heb zojuist electr. stoelen ingebouwd. Er liggen geen draden in de auto. Inbouwen op de officiële manier is erg veel werk en een complexe klus. Toch heb ik daar wel voor gekozen.
Ik heb uit een sloop-Kappa de kabelboom die naar de kofferruimte loopt gehaald en vervolgens ontdaan van alle onnodige draden. In je kofferruimte moeten in totaal 4 relais en 4 zekeringshouders komen die de stoelen aansturen. Plus verbindingen naar het startrelais in de hoofdzekeringkast en het dashboard voor de verklikkerlichtijes van de stoelverwarming.
Is allemaal terug te vinden in het wrekplaatshandboek.
Om alles in te bouwen moet je zowat het hele interieur losmaken: achterbank, dasboard, vloerbedekking, middenconsole, kofferbekleding etc. Is een dag werk. Reken voor het maken vcan de kabelboom ook op heel wat uurtjes.
Groet
Stasiu
Ik heb uit een sloop-Kappa de kabelboom die naar de kofferruimte loopt gehaald en vervolgens ontdaan van alle onnodige draden. In je kofferruimte moeten in totaal 4 relais en 4 zekeringshouders komen die de stoelen aansturen. Plus verbindingen naar het startrelais in de hoofdzekeringkast en het dashboard voor de verklikkerlichtijes van de stoelverwarming.
Is allemaal terug te vinden in het wrekplaatshandboek.
Om alles in te bouwen moet je zowat het hele interieur losmaken: achterbank, dasboard, vloerbedekking, middenconsole, kofferbekleding etc. Is een dag werk. Reken voor het maken vcan de kabelboom ook op heel wat uurtjes.
Groet
Stasiu
Stasiu,
Ik heb na lezing van dit verhaal eea. ff. in de praktijk getest en bij mij werken ze altijd, in een Lancia K Coupe 1998...
Ik heb na lezing van dit verhaal eea. ff. in de praktijk getest en bij mij werken ze altijd, in een Lancia K Coupe 1998...