1. Mijn deurvanger heb ik over geprobeerd te zetten bij een nieuwe deur. Dit paste niet omdat het gat in de nieuwe deur te klein is om de deurvanger doorheen te steken. De pin eruit gesloopt, maar er weer in krijgen lukt niet. Als ik er nu een moer/schroef o.i.d. gebruik geeft de deur een geweldige TAK. Iemand een oplossing?
2. Bij het rijden over klinkertjes hoor ik een duidelijke rammel rechtsachter. De skirt zit vast met nieuwe bevestigingen, maar opeens is het er weer. Ik kan niets los zien. Iemand een idee misschien?
3. Ik zou graag wat meer licht in de achterbak willen aangezien ik daar vaak moet zijn (versterker afstellen). Heeft iemand ervaring met of weet van het aftappen van stroom van het bestaande lampje?
4. Rechterspiegel klapt automatisch in/uit. Gebruik ik erg veel omdat ik in het centrum woon. Het laatste stukje "klappen" ze altijd om zeg maar. Nu doet rechts dat niet meer en blijft dus net iets te kort steken. Ik heb de schroef eronder losser gedraait maar het mag niet baten.
Bedankt al vast weer voor de moeite!
Mvg,
Bas
P.S. Mijn velgen blijken wel van Lancia te zijn als accesoire destijds. Gerrit heeft ze gevonden in een folder. Fabrikant is Alessio en die waren zo vriendelijk mij naafdopjes op te sturen vanuit België