Hallo allen hier,
Sinds kort de eigenaar van een mooie Kappa Cpe. Ben me nu aan het orienteren op een mooie afneembare trekhaak en kabelset.
Diverse merken, Bosal, Brink, Westfalia. Brink levert geen afneembare trekhaak meer voor de Kappa, en degene die ze leverden was wel erg duur in vergelijking tot de Westfalia (385 tegen 210 euro).
Nu kom ik op het verhaal kabelsets. Die heb je universeel, maar ook merkgebonden, ook weer veel variatie in prijs (van 69 tot 130 euri).
Wat te doen en wie heeft er ervaring mee?
Dank voor elke tip.
Groet, Pieter
Trekhaak Kappa Coupe
Re: Trekhaak Kappa Coupe
Je hebt diverse kwaliteiten kabelsets. Officieel moet de trekhaak stroomtoevoer op de zekeringenkast vastgemaakt worden. Veel montages (ook officiele) knopen de kabels echter gewoon vast aan de toevoer van de achterlichten.
Ik kan me herinneren dat er ook aanbieders zijn die kabelsets leveren die niet verder gaan dan de achterlichten. Je moet echter circa 6 meter kabel hebben voor naar voren.
Ik kan me herinneren dat er ook aanbieders zijn die kabelsets leveren die niet verder gaan dan de achterlichten. Je moet echter circa 6 meter kabel hebben voor naar voren.
Re: Trekhaak Kappa Coupe
ik heb nog een trekhaak afneembare kogel merk brink met een orgineel kabelset wat zo in de stekker by het rechterachterlicht zit in gestoken kan worden