Jos ai visto come anno smontato il ventilatore senza smontare i tubi dell''erco
ciao Aldo
per Jos
Re: per Jos
Ciao Aldo
No, purtroppo. Ma mi ha detto non dire ai tutti gli altri Lancisti. Forse ha paura che vengono troppo clienti? Puo essere stava scherzando?
Jos
No, purtroppo. Ma mi ha detto non dire ai tutti gli altri Lancisti. Forse ha paura che vengono troppo clienti? Puo essere stava scherzando?
Jos
Wie heeft het dan gerepareerd? Dan gaan we daar gewoon allemaal heen!
Chi ha riparato il problema? Che andiamo a lui per tutte le nostre riparazioni!
Chi ha riparato il problema? Che andiamo a lui per tutte le nostre riparazioni!
Mooi italiaans trouwens. Een garagebedrijfje bij mij in Woubrugge (4 uur werk a raison 40 Euro/uur).
Ik breng hem daar wel vaker heen voor allerlei klusjes. Alleen vraag ik me wel af voor zaken als vervanging distributtie of andere specifieke Lancia-zaken niet beter naar een dealer te gaan. Vorig jaar nog wel 4 nieuwe banden + uitlijnen etc. bij de dealer laten doen.
Ciao
Jos
Ik breng hem daar wel vaker heen voor allerlei klusjes. Alleen vraag ik me wel af voor zaken als vervanging distributtie of andere specifieke Lancia-zaken niet beter naar een dealer te gaan. Vorig jaar nog wel 4 nieuwe banden + uitlijnen etc. bij de dealer laten doen.
Ciao
Jos
Jos si per la gighia della distribuzzione e meglio farlo dalla cocessionaria lancia o alfa non dalle fiat.
ciao aldo
ciao aldo
Hoi Jos,
Dat bedrijfje in Woubrugge.. heeft dat ook verstand van de Vespa scooter uit 1984?
Koppeling slipt als ik een stuk gereden heb.
Ja ja een echte Vespa met 'billen' Viva d'Italia
Dat bedrijfje in Woubrugge.. heeft dat ook verstand van de Vespa scooter uit 1984?

Koppeling slipt als ik een stuk gereden heb.
Ja ja een echte Vespa met 'billen' Viva d'Italia