op mijn 2.0 van '96 zit c.v.,maar geen afstandsbediening klopt dat?,is het evt. makkelijk in te bouwen ?,iemand ervaring?
gr.MARTIJN
centrale deurvergrendeling met afstandsbedining standaard of niet?
Re: centrale deurvergrendeling met afstandsbedining standaard of niet?
Ja als het goed is heb je CV. Ik had de originele CV met afstandsbediening maar die werkte niet lekker, heb een CV laten inbouwen van Gemini. Werkt werkelijk perfect en op grote afstand!. Dacht dat het iets van 120 EURI was. Is kwestie van een ontvanger inbouwen, als je in de buurt van R'dam woont weet ik wel een goed adres.
Zou je er nog wel aan beginnen, misschien heb je straks je geld hard nodig voor andere zaken (APK!?).
Ik had ooit een alarm-installatie die niet goed werkte, bleek ook ingebouwd te zijn en volgens de expert niet helemaal kosjer. Dus die heeft hem voor de zekerheid maar ontmanteld. Vanaf die tijd dan maar met de hand. Soms is het wel een beetje genant. Je verwacht bij zo'n fraaie auto toch wel een dergelijk gemak. Maar ja, ik heb zoveel kosten gehad in loop van de jaren, dat alle extra's maar even uitgesteld worden. Zomaar een opmerking.
Jos
Ik had ooit een alarm-installatie die niet goed werkte, bleek ook ingebouwd te zijn en volgens de expert niet helemaal kosjer. Dus die heeft hem voor de zekerheid maar ontmanteld. Vanaf die tijd dan maar met de hand. Soms is het wel een beetje genant. Je verwacht bij zo'n fraaie auto toch wel een dergelijk gemak. Maar ja, ik heb zoveel kosten gehad in loop van de jaren, dat alle extra's maar even uitgesteld worden. Zomaar een opmerking.
Jos
zal het zo erg worden in de toekomst?,het zijn toch redelijk goede auto's?,ik schrok wel van het schokbrekers van de achterzijde verhaal zeg.
ik ben nu een beetje ongerust geworden.
ik ben nu een beetje ongerust geworden.