aut niveau reg k.sw
aut niveau reg k.sw
ik ben op zoek naargegevens van de aut. niveau regeling van mijn k. sw heb weer de w.bandenonder 205 55 16 maar nu raakt die r.achter het binnen scherm vorig jaar had ik er geen last van.wie weet de oorzaak? is het niveau verstelbaar?bedoel dat de speling tussen band/scherm groter wordt in onbelaste toestand? h.gr frank.
Re: aut niveau reg k.sw
Als je K van voor 2000 is heb je een niveauregeling in de schokbrekers. Deze is niet verstelbaar maar werkt op basis van drukopbouw na belading, je zult dus een paar keer in moeten veren om die druk op te bouwen.
Euvel van deze schokbrekers is dat ze stuk gaan. Je verliest dan meteen hoogte in de achterwielen. Dat kun je alleen oplossen door nieuwe schokbrekers te kopen en dat is erg duur.
Wellicht heeft het aanlopen ook met de ET-waarde van je velgen te maken? Zijn het origineel Lancia velgen?
Euvel van deze schokbrekers is dat ze stuk gaan. Je verliest dan meteen hoogte in de achterwielen. Dat kun je alleen oplossen door nieuwe schokbrekers te kopen en dat is erg duur.
Wellicht heeft het aanlopen ook met de ET-waarde van je velgen te maken? Zijn het origineel Lancia velgen?