Onze Kappa die wij sinds een maand in ons bezit hebben bevalt ons prima. Nu willen onze auto strak in het lak hebben. Alle parkeerdeukjes eruit en helemaal overspuiten. Waar kunnen wij dat laten doen tegen een redelijke prijs en goede kwaliteit, wie weet er een leuk en betrouwbaar adres.
groeten Piet
Onze kappa overspuiten
Re: Onze kappa overspuiten
Hoi Piet,
Denk dat het een dure aangelegenheid gaat worden.
Er zijn eventueel al mogelijkheden om kleine deukjes uit het plaatwerk te halen zonder plamuren en spuiten. Ook met een goed poetsmiddel kan je krasjes en achtergebleven lak van andere auto's goed verwijderen..... Met een goede autoshampoo kan je ook een goede glans terug krijgen.
Helaas is de waarde van de Kappa tegenwoordig niet zo hoog meer dus is het de vraag of het investeren in het opnieuw spuiten wel haalbaar / verstandig is.
Daarnaast bij verkoop en het zien van het feit van de Kappa overgespoten is, gaat men er vaak vanuit dat het een schadebak zal zijn.
Succes met het beslissen!
Denk dat het een dure aangelegenheid gaat worden.
Er zijn eventueel al mogelijkheden om kleine deukjes uit het plaatwerk te halen zonder plamuren en spuiten. Ook met een goed poetsmiddel kan je krasjes en achtergebleven lak van andere auto's goed verwijderen..... Met een goede autoshampoo kan je ook een goede glans terug krijgen.
Helaas is de waarde van de Kappa tegenwoordig niet zo hoog meer dus is het de vraag of het investeren in het opnieuw spuiten wel haalbaar / verstandig is.
Daarnaast bij verkoop en het zien van het feit van de Kappa overgespoten is, gaat men er vaak vanuit dat het een schadebak zal zijn.
Succes met het beslissen!
Als je een goedkoop adres weet voor het overspuiten hou ik me aanbevolen! Dat zijn dure grappen.
Als je van je kleine deukjes afwilt kun je ook eens op Marktplaats kijken bij 'uitdeuken zonder spuiten'.
Als je van je kleine deukjes afwilt kun je ook eens op Marktplaats kijken bij 'uitdeuken zonder spuiten'.
Voorlopig pieker ik er niet aan om de auto te verkopen of in te ruilen. Onze Kappa is de moeite waard om er goed en strak bij te hebben. De auto heeft L parkeerschades en heel veel steenslag. (waarschijnlijk van geweest die niet weet hoe je een Kappa moet berijden) Onze Kappa heeft in het verleden vermoedelijk ooit schade gehad. R-voor spatbord is gespoten, te zien aan het kleurverschil. En bij onze Kappa bladderd de blanke laklag op diverse plekken. En dat is zonde. Een elegante en tijdlose auto verdiend het om strak in het lak te zijn en te houden
Groetjes Piet
Groetjes Piet
Aan deze woorden van een echte liefhebber heb ik niets toe te voegen!
Bedankt voor ondersteunende woorden.
Mijn zoektocht zal door gaan. Ik zal hem ook weer in topconditie brengen. Zo ben ik op zoek lederen bekleding en vervangende portierbekleding. De portierbekleding L-voor daar zit een kleine scheur net onder de raambediening en R-voor is de portiergreep bij de bevestiging stuk.
Tevens ben ik op zoek naar orginele velgen van de Kappa. Dus als jullie iets weten dan heb ik daar wel oor naar.
Voor de rest heb ik geen klagen over onze Kappa. Ik rij met plezier naar mijn werk toe. Lekker relax en comfortabel.
Groetjes Piet
Mijn zoektocht zal door gaan. Ik zal hem ook weer in topconditie brengen. Zo ben ik op zoek lederen bekleding en vervangende portierbekleding. De portierbekleding L-voor daar zit een kleine scheur net onder de raambediening en R-voor is de portiergreep bij de bevestiging stuk.
Tevens ben ik op zoek naar orginele velgen van de Kappa. Dus als jullie iets weten dan heb ik daar wel oor naar.
Voor de rest heb ik geen klagen over onze Kappa. Ik rij met plezier naar mijn werk toe. Lekker relax en comfortabel.
Groetjes Piet
En over het spuiten en uitdeuken; neem eens contact op met Auto-Halan of rijdt er eens langs. Zij kunnen je gerust verder helpen.