beste Kappa

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
paul

beste Kappa

Unread post by paul »

Heren,

wie weet het het meest uitgebreide model Kappa is?
Weet je wel...met alles er op en eraan in een V6 3lit versie.
Giancarlo

Re: beste Kappa

Unread post by Giancarlo »

Een LS uitvoering, maar die uitvoering is niet inherent aan een drie liter
Paul

Unread post by Paul »

Is de LX uitvoering niet de meest complete met oa elektrisch verstelbare en verwarmde stoelen?

Eerst LE, dan LS en eenzaam aan de top de LX dacht ik.
Giancarlo

nee LS
Jur

Unread post by Jur »

Het is jammer dat ik niet zeker weet of ik ls of lx heb, maar het is een 3L met verwarmde, electrisch verstelbare stoelen. Volgens mij is ook de electronisch in te stellen sportstand voor de schokbrekers op de sedan redelijk bijzonder. Maar wat het is.........? Ik dacht altijd een Lx...
Jur
Giancarlo

Van de drie liter is alleen maar een LS uitvoering leverbaar geweest in Nederland!
Bas

Unread post by Bas »

> is de 2.0 turbo niet de beste k?

> Volgens de autogids op autotrader is de LX ook leverbaar geweest in NL. Het enige verschil wat ik kon bespeuren met mijn (vermoedelijke) LS is standaard de electrische stoelverstelling en lichtmetalen velgen en nieuwprijs €2.042,- duurder. (Losse opties zouden op € 2.541,- komen.)

saillant detail, deze gids geeft aan dat stoelverwarming in beide gevallen niet standaard is. Ik heb het idee dat dat niet klopt.
Jur

Unread post by Jur »

Zou kunnen maar de mijne is speciaal voor de Italiaanse ambassadeurs in Europa gemaakt.
Dat was overigens 11 jaar geleden hoor (-:
Jur
Giancarlo

Een kappa uit 2000 is de beste.
Jean Paul

Unread post by Jean Paul »

Ik weet ook niet of mijn Kappa een LX of LS is. In Belgie is de full option versie een LX.
Mijn 3 liter K heeft alles, van automaat over Poltrona Frau leder tot electronisch gestuurde demping,
enfin, full option zou je denken! Mis, de elektrisch inklapbare spiegels die bijna iedere K standaard heeft
ontbreken. Ik begrijp het niet. Kan je een standaard voorziening weigeren?

groeten,

Jean Paul
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”