Gespot in of bij Hilversum: donkerrode Kappa SW turbo. Betreft mijn vorige Lancia (nu Thesis turbo).
Blij dat iemand er in rijdt en hopenlijk probleemloos (net als ik vele jaren). Eigenaar bekend?
Tevens regelmatig op Noord-Beveland richting Goes: fraaie donkere kappa met kenteken beginnend SP.
Wie?
Gespot: Kappa SW turbo
Re: Gespot: Kappa SW turbo
En hoe bevalt de overstap jou van een kappa naar een thesis?
Overstap bevalt goed. Thesis vond ik vanaf eerste aanblik (jaren geleden) een werkelijk schitterende auto.
Rijdt overigens wat minder sportief dan de kappa turbo, maar ja, dat was ook wolf in schaapskleren. Net als de Thema turbo trouwens. Wat een geweldige motor is die 2.0 turbo toch. Thesis is natuurlijk vooral enorm luxe en comfortabel. 5 pitter loopt mooi en ook interieur is super mooi. En ja, kappa vond ik ook mooi gelijnd en zo, maar vooral understatement. Sobere sierlijkheid. Met de Thesis rijdt je wat minder onopvallend. Wat mij ook aanspreekt is de onderscheidende exlusiviteit. Een ontwerp met lef, naast al die duitse doorsnee.
Rijdt overigens wat minder sportief dan de kappa turbo, maar ja, dat was ook wolf in schaapskleren. Net als de Thema turbo trouwens. Wat een geweldige motor is die 2.0 turbo toch. Thesis is natuurlijk vooral enorm luxe en comfortabel. 5 pitter loopt mooi en ook interieur is super mooi. En ja, kappa vond ik ook mooi gelijnd en zo, maar vooral understatement. Sobere sierlijkheid. Met de Thesis rijdt je wat minder onopvallend. Wat mij ook aanspreekt is de onderscheidende exlusiviteit. Een ontwerp met lef, naast al die duitse doorsnee.
ben wel in bezit van een sw jtd en rij vrolijk rond op de bevelanden maar net zo vrolijk even naar de ardennen ,pas zaterdag jl in de achterhoek geweest voor een chiptuning. maar hetbegin is zb wel weet ik dat er de zelfde sw benzine te k heeft gestaan bij de dealer hg frank
Helemaal mee eens, Frank. Rij zelf sinds een 1/2 jaar in een Kappa SW (gewone benzine ) 5-pitter, maar ik moet zeggen dat hij veel sneller en wendbaarder is dan hij oogt.
Kwa design vindt ik ook de Thesis nog steeds fantastisch, maar ook als occasion heb ik de investering er (nog) niet voor over, Paul
Kwa design vindt ik ook de Thesis nog steeds fantastisch, maar ook als occasion heb ik de investering er (nog) niet voor over, Paul
Dat was dan denk ik de mijne Frank. Is doorverkocht aan handelaar uit noorden des lands. Maar rijdt nu dus weer rond. Overigens stond tegelijkertijd nog donkere SW te koop bij Dagevos. Staat er denk ik nog, want vraagprijs was enorm. Veel succes met je JTD. Harry
zover ik de het verleden heb kunnen achter halen is komt die uit de leas halan lancia dealer uit a.dam daar na verkocht naar muiden en ik heb hem in gelderland per toeval tegen t aangelopen dat is wat ik er van weet maar de wereld is klein dus het is goed mogelijk hr frank