Verlagen K coupe
Re: Verlagen K coupe
Mooi om te horen dat de kappa ook bij jou zo betrouwbaar is. Aardige km stand al, alhoewel deze stand totaal geen probleem is.
Heb je voor je Kappa ook Lancia gereden?
Heb je voor je Kappa ook Lancia gereden?
Nee, maar mijn oom kocht een nieuwe in 1996. Vond het altijd een mooie exclusieve auto dus vandaar dat ik ook op lancia uit ben gekomen.
Dit is mijn 20e auto maar wel de fijnste en comfortabelste auto.
Wat voor kappa heb jij?
Dit is mijn 20e auto maar wel de fijnste en comfortabelste auto.
Wat voor kappa heb jij?
Het is wel de auto van mijn vader, laten we dat even vooropstellen;)
Het is een zilvere Kappa 2.4 LS automaat uit 05-99. Antraciet alcantara.
Ondertussen bijna 200000 km.
Mijn vader is trouwens eerste eigenaar en het is zijn tweede kappa.
Wij hebben trouwens de laatste uitvoering automaat, dwz dat niet die oude automaat erin zit (met die T-handel). Deze bak is veel beter en soepeler.
Het is een zilvere Kappa 2.4 LS automaat uit 05-99. Antraciet alcantara.
Ondertussen bijna 200000 km.
Mijn vader is trouwens eerste eigenaar en het is zijn tweede kappa.
Wij hebben trouwens de laatste uitvoering automaat, dwz dat niet die oude automaat erin zit (met die T-handel). Deze bak is veel beter en soepeler.
coupe heeft torsiestangen achter daar hoef je dus geen veren voor te kopen. Voor max 4 cm velagen eibach of zo. Piet v/d meer had ze incl dempers nog liggen laatst. Vriendje van me had 4 cm verlaging en 19 inch eronder met 245 brede banden. Die foto's staan ook op deze site van een tijd terug. Met het comfort bleef het allemaal prima, wordt zeker geen stuiterbak.
Oh ja de verlaagde coupe staat op deze site onder: Coupe te koop datum 13-07-06 tijd 19:29