schakelpedaal zwakjes

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
luc

Re: schakelpedaal zwakjes

Unread post by luc »

tja de cilinder op de bak zelf is goed te doen maar die onder het stuur geeft wel wat rugpijn van op je rug er onder te liggen.

zou eerst olie bijvullen en beetje ontluchten op de bak.

als je geen olie ziet op de cilinder op de bak dan is die bij het stuur waarschijnlijk lek

je kan ze een voor een omwisselen maar dan kost het je waarschijnlijk extra olie

gr luc

succes
dirk

Re: Vertaling

Unread post by dirk »

niettemin al deze taal-problematiek, heeft mijn Lancia-garagist gezegd dat het pompje van de pedaal moet vervangen worden omdat die lekte en daardoor de pedaal geen druk meer kreeg......laat ik door hem doen hoor.....
dirk

Unread post by dirk »

sorry Luc, heb op de verkeerde mail geantwoord..
bedankt voor je raad maar het gaat opgelost worden door mijn garagist.....het pompje lekte namelijk (of de slang er naartoe) en zal nu vervangen worden. Kostprijs ? geen idee.......
luc

Unread post by luc »

als je alle twee in een keer laat uitvoeren moet je gauw op 400 euro rekenen, dagje werk en 150 euro aan materiaal als je de orginele cilinders neemt

gr luc
René

Unread post by René »

Ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont???? Heb nog wel een goed adres. Een monteur die werkt bij een Alfa/Lancia/FIAT dealer en in z'n vrije tijd auto's onderhoudt en repareert tegen een schappelijke prijs (geen dealerprijzen a 60-70 EURO per uur).
dirk

Unread post by dirk »

woon in Antwerpen !
luc

Unread post by luc »

weet in kloosterzande 30 min van antwerpen een goede garage met schappelijke prijsjes

av auto's
kloosterzande
luc

Unread post by luc »

av auto's hulsterweg 75j
0114 672189

kom er nu al 3 jaar met een kappa en een ypsilon

gr luc
dirk

Unread post by dirk »

is ondertussen verholpen ! pompje 80 euro zonder btw en zonder werkuren, dus even over de 100 euro.....
joppe

Unread post by joppe »

Dirk, waar heb je de pomjpes voor je lancia gehaald? of heb je ze zelf geplaatst?
het mijne is stuk onder het stuur maar ik weet niet of ik er gemakkelijk bij kan
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”