schakelpedaal zwakjes
schakelpedaal zwakjes
De schakelpedaal van mij Kcoupé blijft af en toe hangen en ondervind weinig tegenstand bij het indrukken. Is dit verbonden met een pompje met olie ? Zoja,moet dan de pomp vervangen worden of gewoon olie bijgevuld ? of een nieuwe kabel gestoken ?
Re: schakelpedaal zwakjes
dirk controlla prima se ce olio io penso che il cilindro e rotto i cilindtri sono due uno nel vano motore e laltro dove ce il pedale della frizzione, per espperienza e meglio gambiarli tutte due
arrivederci aldo
arrivederci aldo
blijft dit voortaan italiaanse kookles voor gevorderden? of zal ik er wat japans tussendoor slingeren.
kabel is er niet wel hydralische koppeling met een tweetal cilinders eentje op de bak en eentje onder het stuur
in den handel +/- 40 euro st aan materiaal
kijk eerst eens of ze niet zweten Lek zijn of of je voldoende olie in het reservoir hebt resevoir zit bij het schutbord stuurszijde
in den handel +/- 40 euro st aan materiaal
kijk eerst eens of ze niet zweten Lek zijn of of je voldoende olie in het reservoir hebt resevoir zit bij het schutbord stuurszijde
Het spijt me oprecht maar ik kan dit niet volgen. Ik begrijp de lol wel maar dalijk is mijn pedaal zwakjes en moet ik de vraag opnieuw stellen. Zo leer ik er niet veel van (behalve Italiaans dan. dat wordt steeds beter...). Ik heb ook al gelezen dat ik niet Kappa-waardig ben met mijn banden en zo gaat mijn ego hard naar beneden...
Thnx,
Jur
Thnx,
Jur
Ja, schrijf het in gewoon Nederlands op voor Jur.
Gewoon vertellen wat je denkt dat het probleem is.
Oja Jur, ga er gewoon even mee naar je dealer. Is echt niet zo duur hoor, en ze kunnen je tevens meteen vertellen wat het probleem is.
Saluti!
Gewoon vertellen wat je denkt dat het probleem is.
Oja Jur, ga er gewoon even mee naar je dealer. Is echt niet zo duur hoor, en ze kunnen je tevens meteen vertellen wat het probleem is.
Saluti!
bedankt Luc, heb ondertussen gezien dat er maar de helft olie in het bovenste reservoir zit....ligt het daaraan ...? ......en als er een lek is, dan de 2 pompjes vervangen ? zal dan wel naar een garagist gaan want ik heb 2 linkse handen....
bravo JUR un po di italiano non fa male, dato che ai lancia mi dispiace perte ma io non so scrivere l''olandese ma via il telefono ti posso dare dei buoni consigli dato che o lavorato 40 anni alla lancia
ciao aldoJur schreef:
>
> Het spijt me oprecht maar ik kan dit niet volgen. Ik begrijp
> de lol wel maar dalijk is mijn pedaal zwakjes en moet ik de
> vraag opnieuw stellen. Zo leer ik er niet veel van (behalve
> Italiaans dan. dat wordt steeds beter...). Ik heb ook al
> gelezen dat ik niet Kappa-waardig ben met mijn banden en zo
> gaat mijn ego hard naar beneden...
> Thnx,
> Jur
ciao aldoJur schreef:
>