Mijn koffer gaat niet meer open via het knopje in het dashboardkastje. De zekering is ok.
Daarvoor leek er al een tijdje een soort vertraging op te zitten maar ik weet niet of dat normaal is/was.
anyone?
Jur
Kofferbak niet meer open
Re: Kofferbak niet meer open
Hoi,
Had ik ook. Volgens zeggen is het knopje vaak hetgene wat kapot gaat. Echter bij mij was het een kabelbreuk van het relais achterin naar de klep toe. Toevallig vorige week nieuw kabeltje gemaakt en hopla daar gaat die weer. Alleen merkte ik vanochtend dat nu mijn achtewruitrij lichten en een mistlamp het niet meer doen, waarschijnlijk nog meer kabelbreukjes. Maarja na 12 jaar open en dicht doen mag het wel een keertje.
Je kunt het al een beetje controleren of het relais klikt, als je op de knop drukt.
Marc
Had ik ook. Volgens zeggen is het knopje vaak hetgene wat kapot gaat. Echter bij mij was het een kabelbreuk van het relais achterin naar de klep toe. Toevallig vorige week nieuw kabeltje gemaakt en hopla daar gaat die weer. Alleen merkte ik vanochtend dat nu mijn achtewruitrij lichten en een mistlamp het niet meer doen, waarschijnlijk nog meer kabelbreukjes. Maarja na 12 jaar open en dicht doen mag het wel een keertje.
Je kunt het al een beetje controleren of het relais klikt, als je op de knop drukt.
Marc
Dat van die lampen heb ik ook (kijk maar mijn posting van een paar dagen terug).
Waar is die kabel dan gebroken? Is dat waar hij het kofferbakdeksel ingaat?
Jur
Waar is die kabel dan gebroken? Is dat waar hij het kofferbakdeksel ingaat?
Jur
Hoi Jur,
Ik moet het zelf nog nameten, maar ik vermoed van wel. Ik had al extra kabel meegetrokken voor het geval er nog eens wat uit zou vallen maar nu zal je zien dat ik alweer een kabel tekort kom. Ik zal het nog wel laten weten als ik het vind.
Marc
Ik moet het zelf nog nameten, maar ik vermoed van wel. Ik had al extra kabel meegetrokken voor het geval er nog eens wat uit zou vallen maar nu zal je zien dat ik alweer een kabel tekort kom. Ik zal het nog wel laten weten als ik het vind.
Marc
Kofferbak weer open en alle lichtjes branden ook!
Het was inderdaad die kabelboom die naar de kofferklep gaat. Heb hem opengeknipt en nagenoeg alle kabels waren geknakt of doorgeroest(?).
Inmiddels doet alles het weer en gaat zelfs mijn kofferbak weer open.
Thnx!
Jur
Inmiddels doet alles het weer en gaat zelfs mijn kofferbak weer open.
Thnx!
Jur