lancia e come un vestito di armani
Re: lancia e come un vestito di armani
Ik wacht op de nieuwe Delta in een HF uitvoering. Dan kunnen we stijlvol rijden en als het nodig is een paar Audi's in verlegenheid brengen. Al ben ik voorlopig niet uitgekeken op mijn Kappa.
Kijk eens aan! Inderdaad een paar hele mooie stellingen....Ik kan het er alleen maar mee eens zijn!
Mijn Lancia-liefhebberij, begon bij mijn Thema Turbo, zeker ook vanwege de snelheid. Maar nu ik Kappa rijd, blijft 't zonder die snelheid nog altijd een merk wat zich zeker onderscheidt en heerlijke rijmachines maakt. Ook zonder dumpvalve veel bekijks, alleen laat ik nu geen dure Audi's e.d. achter me.....Ach ja....
Mijn Lancia-liefhebberij, begon bij mijn Thema Turbo, zeker ook vanwege de snelheid. Maar nu ik Kappa rijd, blijft 't zonder die snelheid nog altijd een merk wat zich zeker onderscheidt en heerlijke rijmachines maakt. Ook zonder dumpvalve veel bekijks, alleen laat ik nu geen dure Audi's e.d. achter me.....Ach ja....
En bedankt voor deze wijze woorden, Aldo. Wat zijn Lancisti toch wijze mensen! 

Continua cosi Aldo. Chi ama La Lancia, deve amare la Bella Italia e la sua bella lingua. En natuurlijk ook het eten. Al hoeft dat natuurlijk niet perse zo te zijn, maar toch..
Saluti
Jos
Saluti
Jos
ben sinds gisteren 25 febr. terug van Palermo......zag niks anders dan Lancia Ypsilon en Alfa 159.....een 6-tal Thesis gezien !!!! daar in het zuiden hebben ze nog oog voor Italiaanse merken, terwijl in het Noorden, waar ik per jaar 3 jaar kom, ze niks anders dan Duitse merken kennen omdat ze denken dat dit chique is !!!
Ciao Aldo,
Na 6 maand avondonderwijs Italiaans begrijp ik reeds goed wat je wil zeggen.
Na aankoop van mijn Kappa heb ik resoluut het infocenter op Italiaans gezet. Zaterdag was het wel even zoeken naar de 'sportello baule' maar na enig denkwerk heb ik mijn koffer goed dichtgeklapt.
Een Lancia is misschien wel een pak van Armani of Azzaro, het salon in de Kappa is wel gesigneerd: Polrona Frau.

Saluti
Jean Paul
Na 6 maand avondonderwijs Italiaans begrijp ik reeds goed wat je wil zeggen.
Na aankoop van mijn Kappa heb ik resoluut het infocenter op Italiaans gezet. Zaterdag was het wel even zoeken naar de 'sportello baule' maar na enig denkwerk heb ik mijn koffer goed dichtgeklapt.
Een Lancia is misschien wel een pak van Armani of Azzaro, het salon in de Kappa is wel gesigneerd: Polrona Frau.

Saluti
Jean Paul
ja, vind ik ook zeer spijtig van dat duits gedoe........mijn scherm staat ook in het Italiaans...
Anche il mio schermo. Stond eerst in het duits, dat is al helemaal niet te begrijpen, en dat wil je ook niet. In het Engels kreeg ik de temperatuur te zien in graden Fahrenheit, dat was ook niet ideaal. Nu gelukkig al een tijd in het italiaans. Ik voel me daar beter bij.
Jos
Jos