Kappa aangeschaft

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Frank

Re: Kappa aangeschaft

Unread post by Frank »

Neenee, ik ben mij ervan bewust dat het inderdaad geen Slopel of Honda is hoor ;-)

En trouwens, zo heb je al bekijks genoeg!
Bas

Unread post by Bas »

@Jos, staat jouw k wel eens in Gouda?
Jos

Unread post by Jos »

Vanwege de kleur??? Nee, dat niet, wel Leiden, Alphen en omstreken.
René

Unread post by René »

Mijn kappa 2.0 LS uit 11/97 is te vinden in Nieuwerkerk a/d IJssel & omstreken. En zo af en toe ook in Gouda.

Koop de onderdelen via mijn vader welke bij Huiden b.v. in Gouda (alfa/fiat/lancia) werkt. Dat houdt het Kappa rijden een beetje betaalbaar! Onderhoud doe ik ook via hen, alleen dan via een monteur buiten werktijd, scheelt ook aardig!!!!

Mzzl,

René
Bas

Unread post by Bas »

@ Jos, ja idd, er staat hier om de hoek vaak een champagne kleurige k, en zo vaak zie ik die niet, vandaar.

@ René, welke kleur heb je? Zal ik zwaaien :P Wel ideaal dat je vader daar werkt! Had daar al gebeld voor een pookknop, schrok van de prijs. Helemaal ideaal dat een monteur er buiten werktijd naar wil kijken! Als hij nog een klant extra buiten werktijd wil, ik houd mij aanbevolen :D
René

Unread post by René »

Hi Bas,

Mijn Kappa is zwart metallic. Ik zal vragen of ie interesse heeft om er nog een Kappa klant bij te krijgen. Zodra ik meer weet laat ik het via dit forum wel weten!

Ciao

René
René

Unread post by René »

Bas,

Kun je je E-mail adres even doorgeven dan stuur ik je de gegevens van diegene waar ik mijn Kappa in onderhoud heb (werknemer Huiden te Gouda), hij heeft wel interesse om jouw Kappa ook in onderhoud te nemen.

Groetjes,

René
Bas

Unread post by Bas »

Hoi René,

Dat is goed nieuws! Excuus trouwens voor het late bericht, ik ben voor mijn werk veel van huis dus soms kom ik dagenlang niet online...

Mijn e-mail adres is masterstolp@hotmail.com.

Alvast dank voor de moeite,
Groeten,
Bas
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”