Toen ik aan 't zoeken was naar een Kappa, viel mij op dat bijna alle exemplaren een scheurtje in het deurpaneel hebben bij de bestuurder. Dit zit rechtsboven de bediening van de ramen.
Is dit een geval van een typisch Kappa-kwaaltje? Die van mij heeft het i.i.g. ook. Misschien een ontwerpfoutje, of hebben die mensen gewoon teveel aan de deur getrokken....
Scheurtje in deurpaneel
Re: Scheurtje in deurpaneel
Volgens mij is dat het eerste dat scheurt als je het paneel eraf haalt. En gezien de problemen met de sloten en de raambediening ....?
komt in principe alleen voor bij lancia voor 98 daarna is de hoekverstevigd
Bij mij hetzelfde verhaal. Toen ik mijn Kappa kocht was ik van plan om het van binnenuit met een polyestermatje te repareren. Nu trek ik alweer 2 1/2 jaar de deur aan de onderkant (bij de kaartenbak)... Kortom, je leer ermee leven.
Het is mij nog niet opgevallen. Ik zal er eens naar kijken. Wel is aan de bijrijderskant de armsteun, tevens het handvat waarmee je het portier open en dicht doet bij de bovenste bout kapot. Het lijkt mij ook een zwakke plek en eenmaal kapot niet meer te repareren. Er is gewoon een stukje kunststof om de bevestigingsbout afgebroken. Gelukkig heb ik op de sloop in Italie een andere armsteun kunnen bemachtigen (dit viel nog niet mee!). Hij moet nog wel een keer gemonteerd worden.
Ciao
Jos
Ciao
Jos
Denk het ook, mijn Kappa uit '99 heeft het niet. De panelen zijn er wel afgeweest.
Jos,
Ik ben deze week een k liefhebber tegengekomen omdat ik mijn auto naast die van hem parkeerde. Hij heeft hetzelfde euvel met de bijrijders armsteun. Heb je er toevallig 2? En zo niet, misschien een adresje?
Bvd,
Bas
Ik ben deze week een k liefhebber tegengekomen omdat ik mijn auto naast die van hem parkeerde. Hij heeft hetzelfde euvel met de bijrijders armsteun. Heb je er toevallig 2? En zo niet, misschien een adresje?
Bvd,
Bas
Sorry Bas
Ik heb er helaas maar een. Hij ligt nog wel in de kofferbak. Als ik weer wat extra's te besteden heb , laat ik 'm monteren. Tja, daar heb je weinig aan, helaas. Vorig jaar op een autosloop in Italie gekocht. Er stond maar 1 Kappa, en die was al aardig uitgekleed, met andere woorden, moelijke zaak.
Veel succes met de zoektocht.
Jos
Ik heb er helaas maar een. Hij ligt nog wel in de kofferbak. Als ik weer wat extra's te besteden heb , laat ik 'm monteren. Tja, daar heb je weinig aan, helaas. Vorig jaar op een autosloop in Italie gekocht. Er stond maar 1 Kappa, en die was al aardig uitgekleed, met andere woorden, moelijke zaak.
Veel succes met de zoektocht.
Jos