Display boordcomputer

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Frank

Display boordcomputer

Unread post by Frank »

Dag liefhebbers,

Alweer een vraagje van een Kappa-newbie:

Sinds vandaag mis ik een verticale regel op het display. Niet dat dit erg storend is, maar ik vraag me af of ik nu hiermee moet leven, of dat dit een vanzelf verdwijnend/verschijnend euvel is. (Net zoals mijn Thema weleens had) En is deze display eenvoudig (....en natuurlijk niet te prijzig) te vervangen?

En trouwens, wat loopt zo'n Kappa toch meteen mooi ondanks de kou. Dat was bij de Thema (ondanks revisie) lang niet altijd het geval!

Bedankt!
René

Re: Display boordcomputer

Unread post by René »

Kijk eens op marktplaats, er is iemand die een nieuwe voor slechts 35 euri aanbiedt.
Frank

Unread post by Frank »

Bedankt voor de tip, René! Alleen is deze voor het nieuwere type denk ik, de mijne is uit '95. Zo heb ik bv. niet die "infocenter" knop.

Weet iemand of dit past en functioneert op een 95'tiger Kappa?
luc

Unread post by luc »

heb wel nog een display liggen

gr luc
Percy

Unread post by Percy »

Volgens mij is "infocenter" geen knop, maar is dat sisplay voor kappa's zonder climate control.
Percy

Unread post by Percy »

ik bedoelde display i.p.v. sisplay!
Frank

Unread post by Frank »

Haha......Dat was wel duidelijk, hoor Percy ;-)

Oké, ik dacht dat dat een knop was.....schaamschaam......Maar dan heb ik aan deze dus niets, aangezien ik gelukkig wel airco heb.

Maar Luc had er nog één liggen begrijp ik? En wel voorbereid voor Climate Control?
luc

Unread post by luc »

ja komt van een kappa met climate controle
Frank

Unread post by Frank »

Maar is dit geen Kappa kwaal ofzo? Een paar dagen geleden deed ie 't weer normaal, en nu mis ik een verticale regel aan de andere kant van 't display.....Vreemd hoor....
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”