Nog even...
Nog even...
Nog een paar nachtjes slapen... en dan..... 1283Km genieten van de Kappa Sw.
Hij staat helemaal klaar, banden op spanning, beurt gehad, vloeistoffen nagekeken.
Ben benieuwd hoeveel Kappa Sw's ik onderweg tegen zal komen. Nu gaat de reis naar Italië dus dat zal wel gebeuren.
Saluti!
Hij staat helemaal klaar, banden op spanning, beurt gehad, vloeistoffen nagekeken.
Ben benieuwd hoeveel Kappa Sw's ik onderweg tegen zal komen. Nu gaat de reis naar Italië dus dat zal wel gebeuren.
Saluti!
Re: Nog even...
Marcel,
Voor mij is het nog 2 nachtjes. A.s. zondag om 07.00 uur gaat de reis van Leiden naar Zwitserland met de Kappa sw.
Goede reis en veel plezier in Italie.
Jacques
Voor mij is het nog 2 nachtjes. A.s. zondag om 07.00 uur gaat de reis van Leiden naar Zwitserland met de Kappa sw.
Goede reis en veel plezier in Italie.
Jacques
Hoi Jacques,
Hele goede en veilige reis ook een prettige vakantie natuurlijk!
Ik vertrek ook zondag maar dan om +/- 20:00 uur. Kunnen de kids lekker slapen en zijn we met ochtendgloren al een diep in Duitsland en misschien wel in de buurt van Zwitserland.
Vertrek vanuit het westen van Nederland.
Zullen elkaar dus niet tegen komen, jammer was wel leuk geweest.
Saluti!
Hele goede en veilige reis ook een prettige vakantie natuurlijk!
Ik vertrek ook zondag maar dan om +/- 20:00 uur. Kunnen de kids lekker slapen en zijn we met ochtendgloren al een diep in Duitsland en misschien wel in de buurt van Zwitserland.
Vertrek vanuit het westen van Nederland.
Zullen elkaar dus niet tegen komen, jammer was wel leuk geweest.
Saluti!
He Jacques,
misschien komen wej ullie wel tegen. Gaan a.s. zondag nl ook om ongeveer 7 uur naar Zwitserland vanuit Zoetermeer. Naar Geneve om precies te zijn.
Wij rijden via Duitsland i.v.m. de drukte in Frankrijk.
Hoe rijden jullie?
gr. Percy
misschien komen wej ullie wel tegen. Gaan a.s. zondag nl ook om ongeveer 7 uur naar Zwitserland vanuit Zoetermeer. Naar Geneve om precies te zijn.
Wij rijden via Duitsland i.v.m. de drukte in Frankrijk.
Hoe rijden jullie?
gr. Percy
Hoi iedereen die op vakantie gaat.
Na twee jaar Italie is mij opgevallen dat de hoeveelheid Lancia's in het algemeen tegenvalt.
Toen we vorig jaar in Toscane waren was het voornamelijk Duits en een enkele Thesis.
Dit jaar aan de Bloemenriviera (omgeving San Remo) was het een Lancia paradijsje: Delta, Dedra, Thema, Kappa, Y10 en veel nieuwe Y's en Musa's. Een hele boel. Ik kon mijn hart weer ophalen....
Helaas heeft de Kappa wel wat geleden onder de bergen. Wij hadden een huisje op 600 meter hoogte. Vorige week lagen ineens mijn remblokken op straat toen ik moest remmen. Maar hij is nu weer netjes gemaakt, grote beurt, nieuwe blokjes/schijven, nieuwe riemen en nieuwe APK. Ik kan er weer even tegen.
Na een week Seat Altea en Peugeot 206 toch maar weer fijn in mijn eigen auto.
Iedereen een hele fijne vakantie gewenst. En veel Lancia plezier.
Marc
Na twee jaar Italie is mij opgevallen dat de hoeveelheid Lancia's in het algemeen tegenvalt.
Toen we vorig jaar in Toscane waren was het voornamelijk Duits en een enkele Thesis.
Dit jaar aan de Bloemenriviera (omgeving San Remo) was het een Lancia paradijsje: Delta, Dedra, Thema, Kappa, Y10 en veel nieuwe Y's en Musa's. Een hele boel. Ik kon mijn hart weer ophalen....
Helaas heeft de Kappa wel wat geleden onder de bergen. Wij hadden een huisje op 600 meter hoogte. Vorige week lagen ineens mijn remblokken op straat toen ik moest remmen. Maar hij is nu weer netjes gemaakt, grote beurt, nieuwe blokjes/schijven, nieuwe riemen en nieuwe APK. Ik kan er weer even tegen.
Na een week Seat Altea en Peugeot 206 toch maar weer fijn in mijn eigen auto.
Iedereen een hele fijne vakantie gewenst. En veel Lancia plezier.
Marc
Net terug van 3 weken Atlantische kust Frankrijk......de score: 1 afgeragde delta, 2 Musa's en 1 (nog in perfecte staat zijnde) Thema.
Volgend jaar (gewoon) weer Italië.(....wat mijn vrouw ook zegt!)
De Kappa heeft zich voorbeeldig gedragen en krijgt als dank dit weekend weer een grondige wasbeurt!
Volgend jaar (gewoon) weer Italië.(....wat mijn vrouw ook zegt!)
De Kappa heeft zich voorbeeldig gedragen en krijgt als dank dit weekend weer een grondige wasbeurt!
Ja ja vertroelen voor de prestatie hoor, doe ik ook altijd.
Misschien dat ik 'm morgen nog even in de Teflon-wax zet zodat
de geplette vliegen er niet zo op hechten
Die zel ik wel tegen gaan komen met deze temperaturen !
Saluti!
Misschien dat ik 'm morgen nog even in de Teflon-wax zet zodat
de geplette vliegen er niet zo op hechten

Die zel ik wel tegen gaan komen met deze temperaturen !
Saluti!
Goeie reis, Marcel!
Overigens....ik was begin dit jaar in Poznan in Polen en hier bleek een verassend hoog Kappa-gehalte te zijn. De staat waarin ze verkeren varieert nogal, waardoor je soms met pijn in het hart naar een ooit prachtige wagen staat te kijken..........
Overigens....ik was begin dit jaar in Poznan in Polen en hier bleek een verassend hoog Kappa-gehalte te zijn. De staat waarin ze verkeren varieert nogal, waardoor je soms met pijn in het hart naar een ooit prachtige wagen staat te kijken..........
Ik ga even 1000 km op en neer naar lyon maar maak alleen het voorraam even schoon. De jtd verbruikt op 15.000 geen spat olie dus daar maak ik me allang niet meer druk om. Vorig jaar ook die afstand gereden. In 10 uurtjes moet het wel gepiept zijn.
Beste Percy,
wij gaan naar Wallis. Reckingen om precies te zijn. Ligt net voorbij Brig.
We rijden via Belgie, Luxemburg, stukje Frankrijk, bij Straatsburg Duitsland in en dan naar Zwiterland.
We mijden Duitsland ter hoogte van Hockenheim i.v.m. de Formule 1 race.
Goede reis
Jacques
wij gaan naar Wallis. Reckingen om precies te zijn. Ligt net voorbij Brig.
We rijden via Belgie, Luxemburg, stukje Frankrijk, bij Straatsburg Duitsland in en dan naar Zwiterland.
We mijden Duitsland ter hoogte van Hockenheim i.v.m. de Formule 1 race.
Goede reis
Jacques