verlaagde coupe

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
al

verlaagde coupe

Unread post by al »

Binnenkort te koop op deze site

img src="http://tinypic.com/1673yup.jpg"
Percy

Re: verlaagde coupe

Unread post by Percy »

supermooi!!!
Zij dat nou 19 inch velgen? En Akuza of Toora?

gr. Percy
al

Unread post by al »

Nog een keer proberen.

Image
al

Unread post by al »

Akuza 19" met 245/35 erop. Ken net. 40 mm eibach verlaging. En dan nog kan je over klinkers rijden zonder dat je gebit eruit stuitert. LPG G3 erin. Is van een vriend van me, hij heeft een auto van de zaak en gaat deze verkopen.
Percy

Unread post by Percy »

Verkoopt hij die velgen niet?
al

Unread post by al »

Jawel, met de coupe eraan vast.

Bovendien heb jij een sedan net als ik. Ik had deze velgen er eerst onder, maar onder een standaard sedan staat het niet, net een kamperbak.
dirk.

Unread post by dirk. »

mooi, maar het is een verbastering !!
je kan overal 19 duimsvelgen kopen, geen probleem, maar ik vind dat je op zo'n auto de orginele velgen moet bewaren !!! ik heb ook een coupé maar tenminste met de juiste Lancia-velgen !
Ga je ooit een Ferrari kopen en de velgen wegdoen voor een ander type van velg van een Toyota bvb. ???
Als men raakt aan het orginele concept van een Lancia, is men geen echte Lancist !! doe je toch ook niet met een oldtimer ?? waar zijn we dan mee bezig .....
al

Unread post by al »

Owh, er zit ook vialle LPI in, mag dan ook zeker niet?. Wel zielig voor al die kappa rijders die dan met die lelijke plastic wieldoppen moeten blijven rondrijden trouwens.

Dit mag dan zeker ook niet?.
Image

Jammer in beide gevallen vind ik het een sjieke verbetering.
Nicolás

Unread post by Nicolás »

Al vind ik dat iedereen moet doen wat men zelf het mooist vindt, ben ik het wel een beetje met dirk eens. De velgengamma van Lancia Kappa is afgestemd op de auto. Door (zeer) afwijkende velgen te monteren twijfel je de aan capaciteiten van Lancia's ontwerpafdeling. Bovendien, en dat is mijn persoonlijke mening, horen dikke glimmende velgen onder patserauto's (BMW?). Daar hoort lancia gelukkig niet bij (vind ik).

Maar als je je Kappa het mooist vindt met zulke velgen dan moet je dat gewoon doen.
al

Unread post by al »

Dirk,

Voor jouw gemoedsrust, de originele 16" zitten er ook bij. Iedereen blij.
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”