Mijn startmotor haperde toen ik mijn kappa 3 jaar geleden kocht weleens. Ongeveer 1x per 3 maanden.
Sinds een week hapert hij 5x per week. Hij pakt hem dan net niet maar als je dan een paar keer blijft proberen pakt hij hem ineens wel.
Zou ik nu een nieuwe startmotor moeten kopen?
startmotor
Re: startmotor
ligt waarschijnlijk aan het tandwiel materiaal kosten 25 euro + 1/2 uurtje werk.
zou eerst even laten testen
gr luc
zou eerst even laten testen
gr luc
Ik heb mijn startmotor 2 jaar geleden laten vervangen. Hij gaf bij mij een naar schurend geluid, waardoor voorbijgangers op zo'n manier keken van wat is hier aan de hand? Bij de tweede keer starten ging het meestal goed. In het begin deed ie het soms, maar het werd zoals gewoonlijkl alleen maar erger.
Als alleen een tandwiel vervangen het probleem had verholpen, heb ik helaas voor de duurdere oplossing gekozen.
Jos
Als alleen een tandwiel vervangen het probleem had verholpen, heb ik helaas voor de duurdere oplossing gekozen.
Jos
Tandje eraf gaat nog wel goed maar er kunnen dan zomaar wat meer tanden afbreken. Het is nu tijd voor een nieuwe startmotor denk ik zo.
Jur
Jur
Ligt opzeker aan je aanstuurrelais die aan de startmotor zit. daar zijn de contactpunten ingebrandt en maakt dus slecht contact.
Ok bedankt allemaal. Hij start nu helemaal niet meer maar hij word vandaag gemaakt.
Moet wel ff mijn auto aantrekken met mijn buurman om naar de garage te rijden
Moet wel ff mijn auto aantrekken met mijn buurman om naar de garage te rijden
Ik heb hetzelfde probleem, bij de eerste keer starten allen een droog schrapend geluidje, tweede keer lukt meestal wel of wat extra gas erbij.
Hoe kan dit? Hoe kan ik dit oplossen? Waar kan ik dit oplossen? En wat kost zoiets?
Groet Roland
Lancia Kappa 2.4 uit 1995
Hoe kan dit? Hoe kan ik dit oplossen? Waar kan ik dit oplossen? En wat kost zoiets?
Groet Roland
Lancia Kappa 2.4 uit 1995
Hallo Roland
Hetzelfde probleem. Ik ben er nog een aantal maanden mee doorgereden. Toch maar naar de garage. Op hun aanraden? een gereviseerde startmotor laten monteren. Kosten 134 Euri. Montage 96 Euri. (Lancia 2.0 '95). Tja, je wordt er niet vrolijk van!
Sterkte maar weer.
Jos
Hetzelfde probleem. Ik ben er nog een aantal maanden mee doorgereden. Toch maar naar de garage. Op hun aanraden? een gereviseerde startmotor laten monteren. Kosten 134 Euri. Montage 96 Euri. (Lancia 2.0 '95). Tja, je wordt er niet vrolijk van!
Sterkte maar weer.
Jos