Nieuwe Kappa fan

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Marcel

Re: Nieuwe Kappa fan

Unread post by Marcel »

Yep effe vervangen als dat nog niet is gebeurd.
Ga mijn SW donderdag a.s. daar voor wegbrengen. Laat alles vervangen riemen, spanrollen enz. Kost alleen €960,- bij de eerder genoemde dealer. Heb in Den Haag een adresje dat wat goedkoper is.

Enfin, rijdt als een dijk zo'n auto!

Geniet er van!

Ps dakdragers via laprealpina.it ... (+/- € 100,-)
Zijn te bestellen zoek maar op dit forum naar ervaringen)
Zelf halen is natuurlijk veeeeeeel leuker (tijdens vakantie of zo)

Kosten hier te veel en 2ehands niet te krijgen

Saluti
Marcel
Groene SW, beige alcantara (2.0 20V)
1996 140.000 Km
Marcel

Net de foto gezien....

Unread post by Marcel »

Och..... bella machina!! Que bella !!!

Die velgen, daar ben ik nou jaloers op!!
Helaas heeft de pekel en weersinvloeden een negatieve invloed op 'mijn' velgjes gehad....

Moet daar toch wat aan gaan doen.

Saluti!!
roger

Re: Net de foto gezien....

Unread post by roger »

Foto? waar dan? link werkt ook niet......
Jur

Unread post by Jur »

99% van de monteurs schrijft de kilometerstand op de riembescherming. Kijk eens of het er op staat.
Jur
Gijs Raggers

Unread post by Gijs Raggers »

De auto is geleverd en onderhouden door Lancia dealer Rhee in Heemstede. Ik heb ze gebeld, hij is vervangen in november 2004 bij 66.000 km. Als in januari 2007 de APK verloopt krijgt de Kappa SW een grote beurt met een nieuwe distributieriem die dan iets meer dan drie jaar oud is en 60.000 km gelopen. Kan ik nog een klein jaar sparen…
Jur

Unread post by Jur »

Pas op! Tegen een Kappa is niet aan te sparen. Heb je nét genoeg voor het één, dan......
(:
Jur
Jos

Unread post by Jos »

Van harte gefeliciteerd met deze beauty. Zelf ben ik vanaf december vorig jaar in bezit van een zwarte SW 2.0 LS uit 98, waar ik elke dag met ontzettend veel plezier m'n 70 km mee maak.

Ik ben ook naarstig op zoek geweest naar dakdragers en heb een advertentie op marktplaats gezet. Daar heb ik na lange tijd een reactie uit ontvangen... en ook uit een mailtje dat ik naar iemand heb gestuurd die z'n SW met dakdragers wat langer te koop had staan. Van hem heb ik uiteindelijk mijn (originele) dakdragers aangeschaft. De kansen zijn niet zo heel erg groot. Reken in ieder geval op 100 tot 175 Euro.

Jos.
roger

Unread post by roger »

Ja daar heb je gelijk in,als je niets zelf kan dan wordt het een complete leegloop van je bankrekening!
al

Re: Net de foto gezien....

Unread post by al »

Dan vind je mijn velgjes ook wel aardig denk ik.

http://tinypic.com/view/?pic=v8m1dv
al

Unread post by al »

Bel piet v/d meer eens voor dakdragers. Hij sloopt alleen maar kappa's en ik dacht dat ik er laatst 1 of 2 sw's zag staan. Hij heeft waarschijnlijk wel dakdragers voor je. pentahof@planet.nl
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”