Vraagje,
Veel mensen op het forum hebben het over aanlopende wielkasten. Ik dacht dat het wel mooi zou zijn om 17inch velgen/banden er onder te gooien. Iemand suggesties over welke velgen/banden combinatie goed werkt & goed staat? Foto's misschien?
Eddo
Velgen - kappa coupe
Re: Velgen - kappa coupe
17 inch gaat makkelijk met 225-45-17 banden. Ligt natuurlijk wel aan de breedte van de velg en de et waarde. Als je 7,5 j zou nemen met et waarde 30 en 225-45-17 banden lopen ze niet aan.
Ik heb azev 7,5x17 et30. Deze liepen niet aan maar omdat ik er spoorverbreders heb tussengezet moest ik mijn wielkasten achter laten uitrollen.
Ik kan je er wel een foto van mailen. Staat erg goed!
Verder zou audi a8 velgen ook erg mooi staan onder een kappa. Ik heb een adres waar je deze nieuw kunt kopen met de steek van lancia kappa. Als je die onder een kappa zou zetten ben je waarschijnlijk de enige in Nederland!
Percy
Ik heb azev 7,5x17 et30. Deze liepen niet aan maar omdat ik er spoorverbreders heb tussengezet moest ik mijn wielkasten achter laten uitrollen.
Ik kan je er wel een foto van mailen. Staat erg goed!
Verder zou audi a8 velgen ook erg mooi staan onder een kappa. Ik heb een adres waar je deze nieuw kunt kopen met de steek van lancia kappa. Als je die onder een kappa zou zetten ben je waarschijnlijk de enige in Nederland!
Percy
ja mooi die a8 velgen! maarrre quanta costa??
ik was voor 325 euries klaar met mijn espace velgen!
dus Eddo,renault heeft dezelfde steek en de et waarde komt ook bijna overeen.
ik heb bbs look velgen eronder in de maat 17'' et 35 met 215/45/17 banden. gaat perfect!
Fotootje zien?
ik was voor 325 euries klaar met mijn espace velgen!
dus Eddo,renault heeft dezelfde steek en de et waarde komt ook bijna overeen.
ik heb bbs look velgen eronder in de maat 17'' et 35 met 215/45/17 banden. gaat perfect!
Fotootje zien?
Fotoos graag ... (Harry bedankt, ziet er inderdaad goed uit). En qua comfort was inderdaad de volgende... merk je een verschil bij grotere velgen??
S8 velgen zijn inderdaad mooi overigens, maar wat te doen met dat audi dopje in het midden?
S8 velgen zijn inderdaad mooi overigens, maar wat te doen met dat audi dopje in het midden?
je kunt die doppen in het midden gewoon chroom laten zonder logo.
of velgen van t nieuwe merk MAM,zijn heeeel dik!
zie marktplaats.
zie marktplaats.