vorig jaar heb ik mijn kappa verkocht omdat ik een baan kreeg waarin ik eigenlijk heel noord holland door rij in een auto van de zaak.
Ik heb mijn kappa toen verkocht omdat hij steeds maar voor de deur bleef staan want er werd opeens heel wienig ingereden.....en onder het motto van RUST ...ROEST heb ik hem toen verkocht.
Nu rij ik een jaar in me lease auto van ford maar ik telkens als ik een kappa zie op de weg dan valt het me gelijk weer op hoe lekker dat ding eigenlijk reed.
oke de wegenbelasting is wat hoog en hij rijdt mischien wat duur met de benzine prijzen van tegenwoordig maar toch was het een heerlijk auto vooral de ruimte is een gemis.
De kappa was mijn eerste italiaan want daar voor reed ik eigenlijk alleen maar vw golf ...pfff nooit gedacht dat ik een auto kon missen.
het moraal van het verhaal......GENIET VAN JE KAPPA ZOLANG JE HEM HEBT.
zodra ik ooit weer een goeie met weinig km's tegen kom ...weet ik het wel
(een coupe lijkt me ook wel gaaf)
viva kappa
de mazzel.
ik mis me kappa ....nooit gedacht.
Re: ik mis me kappa ....nooit gedacht.
Het zelfde verhaal hier. In '98 reed ik mijn eerste Kappa. In 2001 moest ik hem weg doen, vanwege een, min of meer, verplichte leasebak. Dat werd toen een Saab 9-3, want een Kappa was domweg te duur in de lease (en de Lybra is het gewoon net niet). Voor de goede orde: zo'n Saab rijdt helemaal niet verkeerd en ik vind het nog steeds een mooie auto. Sinds een half jaar is de leaseauto de deur uit en rijd ik weer lekker prive. Ik heb een prachtige Kappa gekocht en weet nu weer wat ik al die jaren gemist heb. Het rijdt toch wel echt super hoor! En dat vind ik niet alleen, iedereen die ik meeneem in de Kappa is positief verrast (en deze mensen zijn over het algemeen wel wat gewend). De ruimte, de stilte, het aparte interieur. Het heeft gewoon iets speciaals. Kortom, ik kan me helemaal vinden in je betoog 

Re: ik mis me kappa ....nooit gedacht.
hallo,ik heb sinds een half jaar mijn eerste kappa,en ik moet zeggen na verscheidende mercedessen en bmw's gehad te hebben,spant deze auto toch wel de kroon.
ik heb een 96 er tds want ik draai er toch een 5 a 600 km op per week.red ik net op 1 tank diesel per week. alleen die belasting is toch ff slikken,285euries per kwartaal. gisteren reed ik op de a2 toevallig achter een andere kappa,dan smoelt die auto vet zo aan de achterkant!
ik draai deze over de 3 ton heen en dan kijken voor een jonger exemplaar. een lybra gaat t niet worden,maar misschien een Thesis..........
ik heb een 96 er tds want ik draai er toch een 5 a 600 km op per week.red ik net op 1 tank diesel per week. alleen die belasting is toch ff slikken,285euries per kwartaal. gisteren reed ik op de a2 toevallig achter een andere kappa,dan smoelt die auto vet zo aan de achterkant!
ik draai deze over de 3 ton heen en dan kijken voor een jonger exemplaar. een lybra gaat t niet worden,maar misschien een Thesis..........