Klopt het dat er een beschermplaat aan de onderkant van de motor hoort te zitten bij de Kappa?
Bij mij zit die plaat er niet! Als ik de motorkap open doe dan kijk ik zo op straat. Bij mijn vorige auto (Porsche 924S) zat ook zo'n plaat. Mijn andere auto (Jeep Cherokee) heeft die plaat niet.
Als die plaat er hoort, wie heeft er dan nog een voor mij. 1998 Kappa 2.0
beschermplaat onderzijde motor
Re: beschermplaat onderzijde motor
geachte Willem
Een Kappa heeft inderdaad een onderplaat. De mijne was er onderuit gevallen tijdens mijn reis naar Italie in augustus. Mijn Kappa is van '99. Een takelwagen heeft em definitief verwijderd en heb een andere laten plaatsen in Italie (180 euro). Hij hoeft er niet onder maar is wel beter beschermd......
Een Kappa heeft inderdaad een onderplaat. De mijne was er onderuit gevallen tijdens mijn reis naar Italie in augustus. Mijn Kappa is van '99. Een takelwagen heeft em definitief verwijderd en heb een andere laten plaatsen in Italie (180 euro). Hij hoeft er niet onder maar is wel beter beschermd......
geachte Willem
Hi Willem, de plaat hoort eronder, maar wordt vaak verloren. De mijne was ik ook van de een op de andere dag kwijt... Ik wil niet weten op welke snelweg ik die plaat heb achtergelaten...
Ik heb nog jaren doorgereden zonder die plaat en het kan volgens mij dus niet veel kwaad. Gebruikt zijn ze niet zo gemakkelijk te krijgen.
Ik heb nog jaren doorgereden zonder die plaat en het kan volgens mij dus niet veel kwaad. Gebruikt zijn ze niet zo gemakkelijk te krijgen.