Dames, heren,
Sinds begin juli rijd ik tot zeer grote tevredenheid in een metalic baksteenrode kappa 2.0 uit 2000. Echter, de lak ziet er uit alsof een of andere heitje-voor-karweitje-padvinder ooit heeft aangeboden de auto te wassen en daarbij telkens het schuursponsje even in het zand heeft gelegd. Krassen dus. Wat moet ik doen: Commandant, Belgom, iets anders? De krassen zijn (denk ik) wel iets intensiever (in ieder geval talrijker) dan wat je normaal gesproken zou verstaan onder 'lichte krassen'.
Heel veel dank bij voorbaat voor jullie adviezen,
Robert
Me lak!
Kijk hier eens!!
http://www.meguiars.nl/forum/viewforum. ... 7cca1d0fb8
3000 tips en adviezen. Volgens Marcel is klei (clay) helemaal je-van-het!
Jur
3000 tips en adviezen. Volgens Marcel is klei (clay) helemaal je-van-het!
Jur
Re: Jooo laat even weten hoe of wat!
Goed. Om te beginnen kan ik melden dat de Kappa een grooooooote auto is! Ik heb inderdaad wat spullen van datMeguiars gekocht, waaronder een middeltje tegen krassen (ik wil niet teveel in detail treden uit respect voor de reclamepolicy van deze site, dus ik ben wat vaag). Daarnaast een of ander driestappenplan en poetspads. Ik ben mijn grooooooote auto dus in totaal 4 keer rondgegaan. Uren en uren werk. Wat had ik een spijt. Maar goed, ik moet eerlijk toegeven dat de lak echt verbeterd is. Zeker in het daglicht zie je nog maar heel weinig van de krassen. Onder tl-licht is het resultaat wat minder. En, tweede onzekerheid: ik heb 'm nog niet gewassen na de behandeling en nu zit de auto onder een laag stof van 4500 vakantiekilometers. Dat is dus nog even spannend.
Wil je meer details weten, mail me dan en laat hier even berichtje achter dat je me een mailtje gestuurd hebt.
Groeten,
Robert
Wil je meer details weten, mail me dan en laat hier even berichtje achter dat je me een mailtje gestuurd hebt.
Groeten,
Robert
Gebruik geen warm water bij .....
Nou in ieder geval resultaat dus. Nog een tip! gebruik je shampoo met wax.... gebruik geen warm water, daarmee spoel je de wax er weer mee af heb ik me laten vertellen..