In tijdje terug schreef Willem:
>
> vergeet dat want achter lager en naaf zijn geintegreerd met
> zelfs een abs sensor, tweede hands krijg je die nooit honderd
> procent eruit en onbeschadigd Pak het bekende zweedse lager,
> duurder als orgineel maar je rijdt er een wagenleven mee
Nu zijn die lagers niet zo bekend voor mij (ik rij pas sinds kort Lancia). Waar bestel je die zweedse lagers? Ik wil ze gaan vervangen en doe het dan graag gelijk goed.
Zweedse lagers?
Re: Zweedse lagers?
Ik vermoed dat Willem skf bedoeld.Voor alle duidelijkheid,skf is een merknaam.En een wagenleven moet je natuurlijk met een korrel zout nemen,de ene gaat 200.000km mee en de andere 500.000km,dus...
Re: Zweedse lagers?
Inderdaad skf en normaal krijg je die lagers achter niet kapot zelfs de orginele zijn erg sterk maar een enkele keer kom je in de reparatie markt verkeerde montages tegen
Bruto zijn die skf erg duur tegen de 140 euro per stuk tegen een orginele rond de 80 , je leest het goed de imitatie is duurder maar ja kwaliteit heeft een prijs en als gezegd ga niet klooien met gebruikt en zeker niet met dit onderdeel want er zijn situaties dan komen ze er slechts in stukken en beetjes uit en das een indicatie dat die extreem op zijn donder krijgt bij demontage
Bruto zijn die skf erg duur tegen de 140 euro per stuk tegen een orginele rond de 80 , je leest het goed de imitatie is duurder maar ja kwaliteit heeft een prijs en als gezegd ga niet klooien met gebruikt en zeker niet met dit onderdeel want er zijn situaties dan komen ze er slechts in stukken en beetjes uit en das een indicatie dat die extreem op zijn donder krijgt bij demontage