Och wat een auto

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Marcel

Re: Och wat een auto

Unread post by Marcel »

Ja ja ook ik heb een Thema gehad. Ook een geweldige auto. In 1x naar Italië, geen centje pijn (zowel aan rug als auto!) Maar goed, wilde wat nieuwers en dus de opvolger van de Thema, de Kappa dus genomen. Geen centje pijn gehad of spijt. Ook in 1x naar Italië met dezelfde ervaring als de Thema. Wat mij overigens wel direct opviel was dat de bestuurdersstoel van de Thema kennelijk wat was doorgezakt.

Overigens kan ik mijn Thema nog steeds bewonderen. Iemand uit de straat heeft deze gekocht en zie 'm dus nog elke dag in de straat staan. Jammer alleen dat deze niet zo vaak gewassen c.q. gekoesterd wordt als ik deed......

Ach voor de rest is hij er volgens mij wel zuinig op.

Wat je ook rijdt, veel veilige kilometers.

Ps Rudy, je Thema is wel terug?
In La Stradamagazine stond overigens een artikeltje over de Thema.... ;)
Rudy

Unread post by Rudy »

Ja ik heb mijn thema wel terug gevonden met een hoop schade. Dus vandaar dat ik via deze weg tegenwoordig meer lees dan reageer, en vooral geen foto,s meer op het net wil hebben.

PS ik heb mijn thema,s niet voor het dagelijks gebruik maar voor de hobby.
Marcel

Unread post by Marcel »

Mmmmm je vermoedt dus dat er een verband bestaat tussen dit forum en de diefstal van jouw Thema?
Ben daar wel benieuwd naar . Overigens wanneer ik een foto zou plaatsen zou ik dat inderdaad zelf wel zonder vermelding c.q. met blindering van het kenteken doen.

Groetjes
t.oldewelt

Unread post by t.oldewelt »

Ik rij ook elke dag fluitend in mijn kappa station en je rijdt echt in een meesterlijke auto voor weinig geld. Als je een BMW , Audi of Volvo rijdt heb je vergelijkbare prestaties zonder rammeltjes voor een veel hogere prijs. Iedereen die meerijdt verbaast zich over zitcomfort, ruimte, uitstraling en je ziet ze zo weinig dat het toch exclusief blijft. Mede Lanciarijders, veel plezier en koester dit merk. Er rijden al genoeg saaie japanners, franse en duitse koekblikken. groetjes thorvald
René

Unread post by René »

Ben net nieuw! Rijd sinds oktober vorig jaar in een kappa uit 1996.
Daarvoor een volvo 740 gereden. Maar als het over comfort gaat, kies ik toch echt voor die volvo.
Wat een stugge vering hebben ze in die kappa's liggen. Op de snelweg prima, maar op hobbelige wegen is het geen pretje en over verkeersdrempels wil ik het al helemaal niet hebben. Blijf regelmatig met de trekhaak op zo'n drempeltje hangen.
Dus, mijn kappa gaat de verkoop in.
vg
René
Rudy

Unread post by Rudy »

Een kappa stug ? vind ik wel mee vallen. Het ligt er denk ik aan wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft. Ik rijdt in een thema V6 en geheel orgineel, er zijn jongens die hun thema verlaagt hebben en die zij nog niet eens zo stug als de mijne orgineel. Dus dat wil alemaal niks zeggen. Maar zoon volvo is dan bij mijn iedee een dwijl op de weg ??

Maar goed ieder zijn merk.
HILBERT

Unread post by HILBERT »

ik rij nu 2jaar kappa toch anders dan de thema iets minder sportief,
maar oer degelijk, jammer dat lancia geen coupe,s in de prijslijst meer
heeft staan.
de K van de kappa staat voor Komfort,Kwaliteit,Kararkter,dus een dikke tien!

alleen vind ik de neus een beetje saai.
kijk maar naar de lybra zo kan het ook.

groetjes HILBERT,
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”