Onder het rijden hield plotseling de verwarming/airco er mee op, met een knal en enorme stank was het dus einde verhaal ,wie heeft er een idee
De garage heeft deze week geen tijd dus moet ik zelf voor de oplossing zorgen
het betreft een 2.4 jtd sw van 98
bij voorbaat dank
verwarmingsprobleem
Re: verwarmingsprobleem
correctemundo...
als je het heel zeker wilt weten, moet de groene 30A zekering van je airco nu ook kapot zijn.
DÉ druppel om mijn kappa de deur uit te schoppen!
een extreem dure reparatie!
de airco moet worden geledigd, worden afgekoppeld, aanjager motor vervangen, airco er weer aan, opnieuw vullen.
de motor (had ik me laten vertellen) alleen al kost 354 excl BTW.
daar komt de arbeid nog bij, minimaal 650 totaal.
als je het heel zeker wilt weten, moet de groene 30A zekering van je airco nu ook kapot zijn.
DÉ druppel om mijn kappa de deur uit te schoppen!
een extreem dure reparatie!
de airco moet worden geledigd, worden afgekoppeld, aanjager motor vervangen, airco er weer aan, opnieuw vullen.
de motor (had ik me laten vertellen) alleen al kost 354 excl BTW.
daar komt de arbeid nog bij, minimaal 650 totaal.
Re: verwarmingsprobleem
Ik weet niet of die bij een jtd anders geplaatst is als bij een normale kappa
bij een normale kappa kan je boven de ruitenwissers wegbouwen, dan de ruitenwisser motor eruit, dan de airco slangen opzij leggen en dan de aanjager er uit
zitten onderaan een viertal schroeven die kun je niet meer monteren bij deze vorm van reparatie maar het gehele gebeuren kan dan in 4 uur en naar ik heb begrepen van expert kan je echt de zaak ook goed vastzetten zonder die 4 bouten en een aanjager bij de sloop kun je krijgen voor een dikke 100 euro
bij een normale kappa kan je boven de ruitenwissers wegbouwen, dan de ruitenwisser motor eruit, dan de airco slangen opzij leggen en dan de aanjager er uit
zitten onderaan een viertal schroeven die kun je niet meer monteren bij deze vorm van reparatie maar het gehele gebeuren kan dan in 4 uur en naar ik heb begrepen van expert kan je echt de zaak ook goed vastzetten zonder die 4 bouten en een aanjager bij de sloop kun je krijgen voor een dikke 100 euro