Voordat ik ga slopen, kan iemand me vertellen wat voor maten speaker hxbxd er in de kappa zitten, voor zowel de tweeter onder de voorruit, de speakers in de deur als ook de speaker op de hoedenplank. Is er iemand die ervaring heeft met andere speakers. Ik vind deze maar matig, en wil eventueel iets beters inbouwen. Suggesties???
gr, Maarten
speakers
Re: speakers
Hoi Maarten,
ik heb andere speakers ingebouwd in de hoedenplank van pioneer (90 euro), maar klinken nog niet goed. Je mist de bas omdat ze in een ijzer frame zitten. Het is beter dat je kofferbak als klankast fungeert, maar dan moet je je hele hoedenplank slopen. Je zou ook een woofer kunnen kopen.
succes,
gr. Percy
ik heb andere speakers ingebouwd in de hoedenplank van pioneer (90 euro), maar klinken nog niet goed. Je mist de bas omdat ze in een ijzer frame zitten. Het is beter dat je kofferbak als klankast fungeert, maar dan moet je je hele hoedenplank slopen. Je zou ook een woofer kunnen kopen.
succes,
gr. Percy
Ik heb e.a. verzameld, gezien de lage inbouw in de hoedenplank.
Achter : DLS Ps5 = +/- 180 euro
of : Pioneer E1776 : euro 125
Voor DLS Ps6
Je schijnt wel de binnenkant van de deur en hoedenplank te moeten bekleden om het geluid een beetje goed te krijgen.
Achter : DLS Ps5 = +/- 180 euro
of : Pioneer E1776 : euro 125
Voor DLS Ps6
Je schijnt wel de binnenkant van de deur en hoedenplank te moeten bekleden om het geluid een beetje goed te krijgen.
ik heb een degelijke radio (4x 50 watt sony x-plod) en een magnat 400watt versterker met een 400 watt basspijp... in combi met de standaardspeakers klinkt dit top....
Tip: marktplaats staat bomvol van baspijpjes en versterkers
Tip: marktplaats staat bomvol van baspijpjes en versterkers