storingen

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
tim

storingen

Unread post by tim »

Mijn Kappa geeft een storing (ben ook niet de eerste, weet het)
hij zegt "schlusslich deffect" de lampjes onder aan de deuren deden het al niet links voor en rechts achter inclusief de binnenverlichting die niet automatisch aangaat (wel bij bijrijdersdeur openen) dit probleem was er al voordat "check"ging branden. Zekering lijkt het niet te zijn,

wie o wie kan mij helpen?

Tim
bert

Re: storingen

Unread post by bert »

heeft niks met je binnenverlichting te maken.schlusslicht=achterlicht.
tim

Re: storingen probleem binnenverlichting

Unread post by tim »

Klopt, daar ben ik inmiddels ook achter, lampje heb ik vervangen, maar geeft nog steeds deze waarschuwing(?)

daarnaast heb ik nog steeds het probleem met de binnenverlichting die het alleen doen bij het openen van de bijrijders portier.

Wie weet raad?
~~bert~~

Re: storingen probleem binnenverlichting

Unread post by ~~bert~~ »

denk er wel aan dat je 4 achterlichten hebt ipv 2....en ook het wattage dient correct te zijn!!! vaak wordt 10 watt verwisseld voor 5 watt, dat geeft dus een melding op het display...
ralph

Re: storingen

Unread post by ralph »

"Schluslicht" zijn de achterlichten en niet de binnenverlichting. Kan zoals al aangegeven in dit forum aan het wattage liggen. Bij mijne hadden ze de verkeerde lampjes er in gezet, nl. met enkele draad in het lampje. Hij gaf dat toen de gehele tijd aan omdat enkel de remlichten functioneerde. Omdat de K dubbele achterichten heeft per console duurde het vrij lang voor ik hier achter was.
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”