hallo,
ik rij nu 1 jaar kappa en het is een heerlijke auto maar ik ben nu wel uitgekeken op die wieldoppen onder de auto.
nu ben ik dus op zoek naar mooie velgen voor onder deze mooie auto maar ik ben het spoor nu bijster.
kan iemand mij vertellen wat de steek is voor een lancia kappa 20v uit 1995 want de ene zegt weer 5 x 108 en de andere zegt 5 x 98 volgens mij heeft dit met bouwjaar te maken.
als iemand voor mij een antwoord heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag, maar mocht er iemand nog mooi velgen hebben voor de kappa dan heb daar mischien wel intresse in .
alvast bedankt
velgen maat lancia kappa 20v uit 1995 is dat nu 5 x 108 of 5 x 98 ???? help!
Re: velgen maat lancia kappa 20v uit 1995 is dat nu 5 x 108 of 5 x 98 ???? help!
Volgens mij heeft het niets met het bouwjaar te maken en is het gewoon 5x108
De 4x98 zit op de Delta, Dedra en Lybra en ja, zelfs op de Ypsilon. En ach, nu we toch bezig zijn, 4x98 zit ook op de Cinquecento, Seicento, Punto, Tipo, Brava/Bravo, Stilo, Tempra, Marea, Barchetta, Coupé en Multipla, waardoor 5x108 bijvoorbeeld weer voorkomt op bijna het volledige Volvo-arsenaal zoals 740/760, 850, 940/960, S60, S70/V70, S80, S90/V90 en V70XC maar ach die merken kunnen altijd nog....
Jur
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=295
De 4x98 zit op de Delta, Dedra en Lybra en ja, zelfs op de Ypsilon. En ach, nu we toch bezig zijn, 4x98 zit ook op de Cinquecento, Seicento, Punto, Tipo, Brava/Bravo, Stilo, Tempra, Marea, Barchetta, Coupé en Multipla, waardoor 5x108 bijvoorbeeld weer voorkomt op bijna het volledige Volvo-arsenaal zoals 740/760, 850, 940/960, S60, S70/V70, S80, S90/V90 en V70XC maar ach die merken kunnen altijd nog....
Jur
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=295
Re: velgen maat lancia kappa 20v uit 1995 is dat nu 5 x 108 of 5 x 98 ???? help!
Hoi albert,
Ik heb net 17 inch gekocht voor mijn 95er kappa, en ga waarschijnlijk mijn originele kappa sportvelgen verkopen. Dat zijn de velgen die vanaf 96 als optie geleverd werden. (met chrome dop in het midden)
Staan heel mooi onder de kappa en het is origineel. Ik zit nog te twijfelen om ze weg te doen maar mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
groeten Percy
Ik heb net 17 inch gekocht voor mijn 95er kappa, en ga waarschijnlijk mijn originele kappa sportvelgen verkopen. Dat zijn de velgen die vanaf 96 als optie geleverd werden. (met chrome dop in het midden)
Staan heel mooi onder de kappa en het is origineel. Ik zit nog te twijfelen om ze weg te doen maar mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
groeten Percy
wat wil je daarvoor hebben dan>
(welke staat verkeren ze?)
(welke staat verkeren ze?)
3 van de vier velgen verkeren in goede staat, eentje is in mindere staat.
Ik zit nog te twijfelen om ze te verkopen. Ik weet ook niet wat ik er voor kan vragen.
Ik weet wel dat ze bij de dealer 250 euro p/stuk kosten.
Percy
Ik zit nog te twijfelen om ze te verkopen. Ik weet ook niet wat ik er voor kan vragen.
Ik weet wel dat ze bij de dealer 250 euro p/stuk kosten.
Percy
Re: velgen kappa 20v SW uit 1996
Ik heb een dergelijke set bij de dealer ZOET in Den Haag gekocht.
Was 2ehands en ik heb er toen €200,- of €250,- voor de 4 betaald.
Inmiddels heb ik wel begrepen dat dat zeker niet te duur was.
Velgen zelf waren in redelijke staat..... beginnende oxidatieplekjes en 2 kapotte naafdoppen (klem-pootjes) 'kaduk'
Doch dat was zelf te maken (knutselen) dmv metalen stripjes.
Was 2ehands en ik heb er toen €200,- of €250,- voor de 4 betaald.
Inmiddels heb ik wel begrepen dat dat zeker niet te duur was.
Velgen zelf waren in redelijke staat..... beginnende oxidatieplekjes en 2 kapotte naafdoppen (klem-pootjes) 'kaduk'
Doch dat was zelf te maken (knutselen) dmv metalen stripjes.