electrische spiegel

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Michel

electrische spiegel

Unread post by Michel »

Hoi,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Lancia Kappa 2.4 JTD die spijtig genoeg het ongeluk heeft gehad dat er iemand mijn spiegel heeft geraakt... enne... overgeknakt.
Hij staat er nog op, klapt nog steeds electrisch in en uit, is nog altijd volledig electrisch te regelen maar begint irritant fel te 'vibreren' bij elke poging harder te rijden dan 60 km/u...
In de garage wisten ze mij te vertellen dat ze er een nieuwe op moesten monteren, prijskaartje 268 Euro, excl BTW. Bestaat er geen andere oplossing of zijn deze misschien al ergens op de 2de handsmarkt te vinden? Kleur speelt toch geen rol omdat mijn Kappaatje begin december binnen moet voor een kleine spuitbeurt (niet alleen de spiegel wasd geraakt).

Alvast bedankt!

Michel
chiel

Re: electrische spiegel

Unread post by chiel »

Ik kan nog wel aan een tweede hands spiegel komen denk ik.. wat voor een kleur auto heb je misschien is er eentje te vinden in de kleur die je zoekt.

Wat zou je ervoor willen betalen?

Je mag me ook direct mailen chiel_te_riele@hotmail.com

Hoor het wel!!

Groetjes!
michel

Unread post by michel »

Het gaat over een donkerblauwe Kappa, modeljaar eind 1999.
Aangezien ik er een 2de hands voor zoek is het de bedoeling om er niet te veel aan te geven, hij moet natuurlijk nog wel volledig functioneren! Wat gaat zo een spiegel normaal gezien (passagierszijde)?
laj

Unread post by laj »

ik heb een spiegel te koop dus als je nog zoekt hoor ik het wel

gr luc

0114 671555
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”