Wie kan mij helpen aan afstelgegevens eventueel werkplaatshandboek en/of technische gegevens
van een appia 3e serie uit 1962.
Engels, nederlands, of duits geen bezwaar mogen ook copieen zijn.
Kan halen, uiteraard tegen vergoeding.
Bedankt.
documentatie appia 3e serie
Re: documentatie appia 3e serie
klik op de Lancia Club Vincenzo en mail je vraag naar Frank Dehler; hij heeft onlangs een goed Appia handboek samengesteld.
Ron,
ik heb een supplement voor een 3e serie Appia Berlina dat bij de tweede serie handleiding als toevoeging dient. Als je wilt kan ik van het supplement wel een kopietje maken, laat maar weten, het is niet al te technisch overigens.
Weet er iemand of er een specifiek Appia 3e serie en 1e serie workshop manual is? Ik heb wel een Appia manual maar dat bevat gegevens grotendeels 2e serie en zelfs wat wijzigingen voor Aurelia en Jolly erin vreemd genoeg (een soort latere update bladen lijken het).
Groet,
Jorn
ik heb een supplement voor een 3e serie Appia Berlina dat bij de tweede serie handleiding als toevoeging dient. Als je wilt kan ik van het supplement wel een kopietje maken, laat maar weten, het is niet al te technisch overigens.
Weet er iemand of er een specifiek Appia 3e serie en 1e serie workshop manual is? Ik heb wel een Appia manual maar dat bevat gegevens grotendeels 2e serie en zelfs wat wijzigingen voor Aurelia en Jolly erin vreemd genoeg (een soort latere update bladen lijken het).
Groet,
Jorn
ik ken alleen de Engelstalige Lancia Appia Repair Shop Manual, in dit boekwerk wordt over de 1e, 2e en 3e serie gesproken; of het accent op de 2e serie ligt? tsja, de meeste foto's zijn wel 2e serie, dat wel;
verder ken ik de Italiaanse instructieboekjes, een aparte voor de 2e en een voor de 3e serie; vraag anders eens bij Don Cross
verder ken ik de Italiaanse instructieboekjes, een aparte voor de 2e en een voor de 3e serie; vraag anders eens bij Don Cross
Het gaat mij hoofdzakelijk om de afstel gegevens olie soorten en beurten schema's.
Als jullie een c\kopie hebben graag wil h'm komen halen en de kosten worden ook vergoed
Ron Koopmanschap
Als jullie een c\kopie hebben graag wil h'm komen halen en de kosten worden ook vergoed
Ron Koopmanschap
Misschien wat laat maar ik heb nog een compleet Appia onderdeelboek, voor serie 1, 2, 3 plus de speciale typen. Origineel. Tevens een complete fotokopie van het officiele Appia werkplaatshandboek. Ik hoor het wel, of bel me op 0570-521093. Gegroet, Wim Oude Weernink.