stoelen flavia berlina 1e serie

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Hein Reedijk

stoelen flavia berlina 1e serie

Unread post by Hein Reedijk »

Zojuist heb ik een fraai gerestaureerd interieur op de kop kunnen tikken voor mijn flavia berlina. (Niet uit de recente ebay-verkoop; is Vincenzo er misschien mee opgehouden?) Nu had mijn auto origineel een voorbank met dus twee rails op de dorpels. Als ik 2 losse stoelen wil plaatsen, wat volgens mij een standaard optie was voor de flavia berlina, heb ik bevestigingspunten nodig voor de binnenrails van de beide stoelen. Heeft iemand misschien een plaatje van een dergelijke constructie zodat ik kan zien wat ik moet fabriceren?
Groet, Hein.
Huib Geurink

Re: stoelen flavia berlina 1e serie

Unread post by Huib Geurink »

Hein, je laat me schrikken. Die mooie bank vervangen door twee stoelen????? Begin je oud te worden jongen?

Je kunt de leuning van de bank zo omlaag draaien dat ie gelijk komt met de zitting van de achterbank. Indertijd kon je bij de Italiaanse dealers een passende matras kopen voor 200.000 lire. Kijk, zo eentje op de kop proberen te tikken, da's een mooiere uitdaging.
Hein Reedijk

Re: stoelen flavia berlina 1e serie

Unread post by Hein Reedijk »

Dat is nog niet zo'n gek idee.. Ik heb eens een nacht doorgebracht in de flavia, maar dat beviel toch niet zo. Mijn bank is dan ook danig doorgezakt. Het lag dus erg hobbeliewobbelie (maar wel romantisch). En ja, misschien wordt ik wat oud, want op lange ritten naar Frankrijk zit ik niet meer zo lekker. En echt, die stoelen geven veel meer steun. En de bank gooi ik natuurlijk niet weg!
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”