Alvast een kort programma Inf. Fulviarit.
-
Ron
Alvast een kort programma Inf. Fulviarit.
Hier alvast een korte impressie van de rit;
Gestart zal worden in het dorpje Sweikhuizen in Zuid Limburg, alwaar iedereen ontvangen wordt met een stukje Limburgse Vlaai en een kopje koffie.
Vandaaruit gaat de rit door het Zuid Limburgse landschap naar Vaals (drielandenpunt). Bij Vaals de grens over en naar een klein Belgisch dorpje Sippenaeken, alwaar we een gezamelijke lunch hebben in een gezellig belgisch restaurantje. Dan weer verder naar het zuiden via de voerstreek de Ardennen in richting Barraque Michel, Malmedy en Stavelot. In Stavelot brengen we een bezoek aan het museum van het circuit van Francochamps, welke gelegen is in een prachtige Abdij.
Daarna (vanwege de tijd) een stukje autosnelweg richting Nederland alwaar we vlak over de grens, waarschijnlijk in Noorbeek, het avondeten kunnen nuttigen.
Exacte gegevens volgen nog.
Alvast tot ziens,
Groeten Ron.
Gestart zal worden in het dorpje Sweikhuizen in Zuid Limburg, alwaar iedereen ontvangen wordt met een stukje Limburgse Vlaai en een kopje koffie.
Vandaaruit gaat de rit door het Zuid Limburgse landschap naar Vaals (drielandenpunt). Bij Vaals de grens over en naar een klein Belgisch dorpje Sippenaeken, alwaar we een gezamelijke lunch hebben in een gezellig belgisch restaurantje. Dan weer verder naar het zuiden via de voerstreek de Ardennen in richting Barraque Michel, Malmedy en Stavelot. In Stavelot brengen we een bezoek aan het museum van het circuit van Francochamps, welke gelegen is in een prachtige Abdij.
Daarna (vanwege de tijd) een stukje autosnelweg richting Nederland alwaar we vlak over de grens, waarschijnlijk in Noorbeek, het avondeten kunnen nuttigen.
Exacte gegevens volgen nog.
Alvast tot ziens,
Groeten Ron.
-
Bart Verbeek
Re: Alvast een kort programma Inf. Fulviarit.
Ron,
Dit ziet er werkelijk zeer prachtig uit! Ik hoop dat ik aanwezig zal kunnen zijn!
groetjes
Bart
Dit ziet er werkelijk zeer prachtig uit! Ik hoop dat ik aanwezig zal kunnen zijn!
groetjes
Bart
-
Bob Mesman
Hulde voor dit mooie initiatief, en nog meer hulde voor de uitwerking! Helaas laat ik verstek gaan, ik moet de Fulvia nog altijd importeren en heb het druk met andere dingen, en dan is 1500 km rijden net te ver. Volgende keer misschien weer!!!
Veel plezier! Groeten Bob
Veel plezier! Groeten Bob
-
Will
Ik heb op Google Earth o.b.v. jouw bovenstaande info even globaal de route uitgezet, ziet er goed uit..!
Kan deze eventueel als een foto even mailen.
Groet Will
-
Peter Coolsma
Dat wordt doorrijden om aan 1 dag genoeg te hebben...! Claire, je kunt toch wel een beetje kaartlezen he...?

-
Huib Geurink
Je laat haar toch wel rijden ook Peter? Van mij mag ze ook zo iedere auto meenemen.
-
Peter Coolsma
Oewww... Er rijden eigenlijk maar drie mensen in Emeralda. Ik, jij soms, en de APK-boer elke twee jaar zo'n dertig meter.
Maar ik denk dat ik snel genoeg overstag ga als ze ook even wil...
Maar ik denk dat ik snel genoeg overstag ga als ze ook even wil...
-
Lucas Geheniau
Peter,
Als je een goede kaartlezer zoekt, dan neem je Huib toch gewoon mee.
Dan gaan Claire en Annebelle gewoon met Tina van start. Probleem opgelost!
Ik moet nog zien dat ik Gina op tijd klaar heb......... Anders zou Trix meemoeten. ;-(
Lucas
Als je een goede kaartlezer zoekt, dan neem je Huib toch gewoon mee.
Dan gaan Claire en Annebelle gewoon met Tina van start. Probleem opgelost!
Ik moet nog zien dat ik Gina op tijd klaar heb......... Anders zou Trix meemoeten. ;-(
Lucas
-
Huib Geurink
Ik heb geen baard. Ben dus geen profeet. Maar ik vermoed dat Peter heel wat beter kaart kan lezen bij de finish dan bij de start.
-
johan
He wat een toeval ! ik was vorige maand beroepshalve in het race-museum van Stavelot, en er staat 1 Lancia
))
Wij zijn zeker op post.
Johan&Santina
Wij zijn zeker op post.
Johan&Santina