Informele Fulvia Meeting ?
-
Ron Linssen
Informele Fulvia Meeting ?
De vierde internationale Fulviarit weer in het verschiet. Zoals altijd een leuke en geweldige happening. Echter helaas maar 1 keer in het jaar. Met deze gedachte en een werkeloze Fulvia in de garage, kwam bij mij het idee op om eventueel een kleine Fulvia-meeting te organizeren. Geen lange rit maar in een mooie omgeving, om eens samen bij een kopje koffie ergens in den lande (of in Limburg) bij elkaar te komen om zo eens bij te kletsen. Weinig poespas een lunch een ritje en een avondmaaltijd en dan weer huiswaarts.
Wie zou hier zin in hebben. Ik hoor het wel en ook de eventuele suggesties en ideeen.
Groeten Ron.
Wie zou hier zin in hebben. Ik hoor het wel en ook de eventuele suggesties en ideeen.
Groeten Ron.
-
Huib Geurink
Re: Informele Fulvia Meeting ?
Goed plan Ron. Twaalf hele maanden wachten tot de volgende Vlaams Nederlandse Fulvia rit is nauwelijks op te brengen. Een gezellige tussentijdse bijeenkomst uit de losse pols in toch een mooie streek en toch een pietsie rijden is een uitstekend initiatief. Zuid (Nederlands) Limburg en misschien een stukje Voerstreek staan garant voor een leuke rit. De Limburgse Vlaai gaat toch niet ontbreken?
Ik ben van de partij!
Let op trouwens. De eerste week van mei en misschien de tweede ben ik naar een Fulvia bijeenkomst in Italie. En zie ook nog de rittenkalender op www.baronierijders.nl om conflicten te vermijden.
Ik ben van de partij!
Let op trouwens. De eerste week van mei en misschien de tweede ben ik naar een Fulvia bijeenkomst in Italie. En zie ook nog de rittenkalender op www.baronierijders.nl om conflicten te vermijden.
-
Bart Verbeek
Ron
De rode baron (berlina) zal ook van de partij zijn, en ik mag mee! Jeuj!
Gooi maar een datum in de groep: ik sta al met mijn viltstift naast de kalender!
Bart
De rode baron (berlina) zal ook van de partij zijn, en ik mag mee! Jeuj!
Gooi maar een datum in de groep: ik sta al met mijn viltstift naast de kalender!
Bart
-
Ron
Ha dat zijn er al twee, hopelijk zijn er nog meer gegadigden.
-
Peter Coolsma
Ik wil d'r ook wel 's bij zijn... Tot nu toe kwam de officiele meeting me telkens slecht uit. Mocht er op een zaterdag gepland worden, moet ik wel ruim van tevoren vervanging op m'n werk regelen.
-
johan
Zie dat hier ook wel zitten. Als de datum meezit scheuren we mee.
gr
Johan
gr
Johan
-
Ron
Voor wat betreft de zaterdag of zondag wellicht even stemmen, zodat eea democratisch besloten wordt.
-
Huib Geurink
Volgens mij kun je geen besluiten democratisch nemen. Hooguit compromissen sluiten. Ik ben voor de afschaffing van de democratie.
-
David
Nou, als de datum past, is het zeker geen slecht idee. Als het apparaat het doet natuurlijk, want er zal wel niks anders worden toegelaten dan Fulvia's neem ik aan..................
-
Marco
Ik zal hier ook wel gemeden worden met de Fiat, dus :
http://cgi.ebay.nl/FIAT-125-SPECIAL-wit ... dZViewItem
Misschien kan ik van de opbrengst m'n Fulviaatje wat sneller gereed hebben .........
http://cgi.ebay.nl/FIAT-125-SPECIAL-wit ... dZViewItem
Misschien kan ik van de opbrengst m'n Fulviaatje wat sneller gereed hebben .........