Bon voor vervallen apk - wie weet wanneer de volgende komt?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jorn

Bon voor vervallen apk - wie weet wanneer de volgende komt?

Unread post by Jorn »

Ik vond zojuist een bon tussen mijn post voor de vervallen apk van mijn Fulvia. Het was eind september net rotweer toen ze voor apk opmoest en ik wilde haar niet buiten laten staan/ door regen naar garage rijden. Ik heb haar toen winterstallingsklaar gemaakt en in mijn garage stilgezet met het idee haar ergens eind maart weer wakker te maken en dan naar garage te rijden voor de keuring.

Vraag is wanneer de volgende bon valt? Heeft iemand daar enige ervaring mee: kan ik het op deze bon redden tot eind maart/begin april of kan ik haar beter alsnog snel afmelden en in het voorjaar weer aanmelden?

Dank voor de input alvast - hartelijke groet, Jorn
Joop

Re: Bon voor vervallen apk - wie weet wanneer de volgende komt?

Unread post by Joop »

Hoi Jorn,
Helaas niet.....heb ervaring met dit soort bekeuringen...mijn Fulvia is reeds in mijn bezit sinds
1987 en verval datum apk was 1988!...ja dus best al weer lang geleden....jaren hoorde of zag
ik niks......tot voor 1,5 jaar geleden ze met bosjes binnen kwamen... ik geloof 4 in een jaar tijd.
Gaat op random play bij rdw...computer controleert en zit....he geen apk en dat kan voor een tijdje
goed gaan maar ook binnen 3 weken 2x bekeuring, bij mij dus......

Succes
Joop
Claire

Re: Bon voor vervallen apk - wie weet wanneer de volgende komt?

Unread post by Claire »

Hi Jorn,
Ik heb geen ervaring met de bekeuringen. Net voordat de apk voor mijn Fulviaatje verliep, besloot ik flink wat werk te gaan verrichten waardoor ze enige maanden van de weg af zou zijn. Ik heb er toen op het laatste moment voor gekozen om haar te schorsen voor de winter. Waarom? Omdat het schorsen goedkoper is dan de bekeuring. Wat Joop al zegt; het bekeuren gaat via de computer, dus je autootje veilig wegstoppen in de schuur of waar dan ook, is er niet meer bij.

Good luck.
Claire
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”