Welke documentatie CD het beste aan te schaffen?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jeroen Franken

Welke documentatie CD het beste aan te schaffen?

Unread post by Jeroen Franken »

Hallo,

Wie kan mij informeren over de aanschaf van een documentatie CD voor een Fulvia Coupe type 2.

Er zijn namelijk een flink aantal (7 stuks) CD's te bestellen maar welke heb ik nodig voor zowieso de volgende zaken:

- Vervangen van spatbordranden (voor)
- Demontage van de motor
- Demontage van het Subframe
- Benzineleiding vervangen

Alvast bedankt voor de tip!!
Huib Geurink

Re: Welke documentatie CD het beste aan te schaffen?

Unread post by Huib Geurink »

Een compleet werkplaatshandboek voor de S2 is er alleen in het italiaans.

Als je geen italiaans leest moet je je behelpen met het S1 werkplaatsboek (CD Fulvia_S1_3) en het Concise Workshop Manual (CD Fulvia_S2_3 ). Heel handig is ook het onderdelenboek (CD Fulvia_S2_1). Daarin staan exploded views met alle onderdelen.
Jeroen Franken

Unread post by Jeroen Franken »

Huib,

Hartelijk dank voor je reactie. Je hebt me een goed eind in de richting geholpen.
Echter 1 vraag nog waar kan ik deze het beste bestellen?

Groeten Jeroen
Henri

Unread post by Henri »

Afgelopen weekend was ik in Frankrijk en kwam een origineel werkplaats handboek voor een fulvia 2e serie tegen in het italiaans. Ik mail de beste Monsieur nog voor een werkplaatshandboek voor de 1e serie. Iemand interesse in het exemplaar voor de 2e serie?

Voor de duidelijkheid: zo'n losbladig exemplaar in een blauwe map origineel ongebruikt. Als je interesse hebt laat het dan weten en wat je er voor over hebt. Zijn niet goedkoop, hoewel ik niet heb onderhandeld omadat ik alleen 2 1e series heb.

Heb overigens ook een mooie doormeeerkaart van de monsieur gekocht :)

groet,
Henri
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”