M'n navigatiesysteem is ook maar een mens, Henry, een vrouwelijk mens zelfs want al zit ze er een beetje naast dan geef je haar toch maar beter haar zin.
Over de witte en gele weggetjes door Franrkijk rijden is altijd mooi, heel mooi. Het kan eigenlijk niet verkeerd. De rode wegen zijn zelfs vaak nog druk en daar vind je stoplichten. Als ik me goed herinner hebben we een keer file gehad en dat was toen die kudde geiten de weg over stak. Da's dan ook de enige goede reden om in de file te staan.
Zou het een goed plan zijn om een kaartleescursus te organiseren?
Huib,Bart en Lucas....bedankt.
Re: Huib,Bart en Lucas....bedankt.
lijkt me een goed plan.
en deze dan vaak in de praktijk te testen.
en deze dan vaak in de praktijk te testen.
We gaan kijken wat we kunnen doen.
Mag ik ook nog even herinneren aan de "Baronierijders". Zie http://www.baronierijders.nl/
Leuke club, leuke ritten, inschrijfgeld maar een paar euro.
Fulvisti die er bijna altijd wel bij zijn:
Henri en Meral
Lolke
Huib en Lucas
Wij rijden in de A-klasse maar nieuwkomers kunnen gewoon beginnen in de D klasse. Je kunt met je Fulvia komen of met een moderne auto. Zou leuk zijn als er ook een paar van onze belgische vrienden mee gingen doen. Je hoeft geen lid te zijn.
Zaterdag a.s. is er een rit. Zie de rittenkalender. Inschrijven is van 10:00 tot 10:30
Mag ik ook nog even herinneren aan de "Baronierijders". Zie http://www.baronierijders.nl/
Leuke club, leuke ritten, inschrijfgeld maar een paar euro.
Fulvisti die er bijna altijd wel bij zijn:
Henri en Meral
Lolke
Huib en Lucas
Wij rijden in de A-klasse maar nieuwkomers kunnen gewoon beginnen in de D klasse. Je kunt met je Fulvia komen of met een moderne auto. Zou leuk zijn als er ook een paar van onze belgische vrienden mee gingen doen. Je hoeft geen lid te zijn.
Zaterdag a.s. is er een rit. Zie de rittenkalender. Inschrijven is van 10:00 tot 10:30
lijkt me leuk. greet had het goed naar de zin als navigator.
helaas lukt het as weekend niet, maar willen een volgende keer graag meedoen.
helaas lukt het as weekend niet, maar willen een volgende keer graag meedoen.