Dit is vervelend

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Hans

Dit is vervelend

Unread post by Hans »

Stel: je geeft iemand een slechte Fulvia body mee in goed vertrouwen en die belootf dat hij de rollkooi en de achter remschijven er voor je afhaalt en zal terug brengen en die doet dat maar niet.
Dat is echt vervelend, zeker als je kopers voor die onderdelen aan het lijntje moet houden.

Gr Hans
henk

Re: Dit is vervelend

Unread post by henk »

Hans, ik heb ook zo'n ervaring, alleen maar beloven, eerst, "als ik beter ben", na lang wachten en mailen, wordt het "volgende week, volgende week", tot op heden niks.
Dit betreft een forumlid en lid vanLMC Nederland.
Alles in goed vertrouwen omdat we een klein kluppie zijn.
sterkte Henk
Joop

Unread post by Joop »

Beste Henk,
bji mijn weten heb je de vrijwaring al in huis, ongeveer 3 weken . klopt inderdaad dat auto erg laat
door mij is overgeschreven zal dat ook niet ontkennen.
Ik heb je een mailtje gestuurd waarin ik je dat al vertelde wanneer je de overschrijving zou ontvangen
en verder vindt ik het terecht dat je mijdaarvoor diverse keren benaderde, echter nu dit hier op het fourm zetten dat je het nog niet hebt ontvangen........vindt ik raar (site rdw geeft aan als overschrijvings datum
29-6-2007)

Mvg,
Joop
Joop

Unread post by Joop »

Beste Hans,

hierbij wil ik ff reageren op je posting hier op het forum.
Voor de duidelijkheid ik had een afspraak dat ik de Fulvia body voor een bepaald bedrag zou kopen
dit via een tussenpersoon, nu bleek dat nadat ik een prijsafspraak had gemaakt waarin ook de rolkooi
zou inbegrepen zijn dat deze eruit gehaald zou worden omdat je deze zelf wilde verkopen. Aan de tussen
persoon nog verteld dat ik dan niet volle vraagprijs wilde betalen (mijn deel) omdat ik de rolkooi had ingecalculeerd. Heb afgesproken met je dat ik auto zou ophalen en dat ik de rolkooi voor je zou demonteren
en retour brengen, dat was de afspraak, en daar zal ik me ook aan houden , echter heb wel zelf mijn demontage tijd bepaald (ligt klaar) maar daar er ook nog twee remschijven af moeten, welke mijns inziens
absoluut onbruikbaar zijn , ze zijn nl zo dun....maar goed , deze dingen zitten muur vast en heb dus een probleem met los krijgen ervan. hoop dat ik ze komend weekend los kan krijgen en dan kan het samen met
reservetank jouw kant op gebracht worden, (tank had ik van ....retour gekregen met verzoek om aan je
retour te geven.)

Mvg,
Joop

ps.....je had me ook kunne bellen Hans!!
Hans

Unread post by Hans »

Ik heb je 2 X gebeld en een keer gemaild via ...., dat zou genoeg moeten zijn.
En de tussenafspraak met jou en .... heb ik niets te maken.
Ik heb duidelijk gezegd dat de kooi en de 2 achterschijven niet in die prijs waren inbegrepen.
Die schijven kunnen onmogelijk dun zijn, zaten er net een jaar op, wel de goede terug graag.

Groeten, hans
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Mensen, los dit even onderling op en niet op een openbaar forum!
1600hf

Unread post by 1600hf »

Vind het goed dat je dit schrijft Hans. En verrassend te lezen dat Henk een soortgelijke situatie heeft zonder te weten over welke persoon jij schrijft.

En het is allemaal oplosbaar!
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”