Elektrisch schema Fulvia Sport 1600 Zagato gezocht

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jorn

Elektrisch schema Fulvia Sport 1600 Zagato gezocht

Unread post by Jorn »

Ik heb na winterstalling af en toe startproblemen met mijn Fulvia, na met de sleutel contact (MAR) gemaakt te hebben doen mijn meters in dashboard (oa benzineniveau, ontsteking) het niet altijd maar na verder draaien draait de startmotor wel, alle verlichting, ventilatie, elektrische achterklep ed werkt overigens wel.

Heeft er iemand een elektrisch schema voor een Fulvia Sport 1600 Zagato voor me dan ga ik eens puzzelen?

Veel dank en groet,
Jorn
Jorn

Re: Elektrisch schema Fulvia Sport 1600 Zagato gezocht

Unread post by Jorn »

Iets te snel gepost - indien in MAR de aangegeven zaken het niet doen, draait de startmotor vervolgens wel maar start mijn Fulvia niet. Indien de aangegeven zaken het wel doen, start ze vlot.
Antondeja

Unread post by Antondeja »

Hi ,

Ik kijk eens uit voor dat schema , ik denk het wel te kunnen vinden .

Stuur eens een foto door van uw zagato , ik heb er namelijk ook een .

D.anton@belgacom.net

ik stuur U er ook wat terug .

Groeten
flip

Unread post by flip »

op de hoofdpagina van deze site staat een kopje met ;CD's with Lancia documentation.
hierin staat vast een cd te koop met de voor jou aangewezen documentatie.

groeten

flip
Jorn

Unread post by Jorn »

In welke documentatie zou er een elektrisch schema voor een Fulvia Sport 1600 staan?

Ik heb zelf namelijk veel (technische) documentatie maar kom het daarin niet tegen. In bvb een Fulvia Coupe/Sport instructieboekje uit '74 staan alleen elektrische schema's voor de Coupe (1300), Sport (1300) en Coupe (1600) inclusief varianten indien deze 3 versies zijn voorzien van een knipperlicht/waarschuwingscircuit.

Groet,
Jorn
Erwin

Unread post by Erwin »

Jorn,

Het schema staat in de Concise repair shop manual. Deze zal zonder twijfel op de CD's van Huib staan. Toevallig had ik een scanner en de manual onder handbereik...

http://members.home.nl/erwin.lentink/au ... 818750.jpg
http://members.home.nl/erwin.lentink/au ... 8750_2.jpg

Succes,
Erwin
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”