3e internationale Fulviameeting
3e internationale Fulviameeting
Beste vrienden Fulviesti
Naar, ondertussen, jaarlijkse gewoonte willen Huib en ik ook dit jaar weer een heerlijke samenkomst organiseren.
In voorgaande topics heb ik al een aantal keer de datum opgegooid, maar,...., en nu komt het: ik zat er helegans naast.
De enige echte 3e Internationale Fulviameeting is voorzien op:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>zaterdag 8 september 2007<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dit jaar willen we dieper het Belgenlandje intrekken, maar aangezien het meerendeel van de deelnemers van het land van lekkere kaas, klompen, tulpen en Balkenende zijn, willen we toch dat dit voor iedereen overbrugbaar is (in afstand).
We zijn de opties nog aan het bekijken, maar we staan zeker open voor suggesties.
Misschien dit jaar een Fulvia-zegening? Of een leuke groepsfoto? Misschien is er interesse om voor de Lustrum-editie een weekendje uit te trekken?
We horen het graag natuurlijk.
Huib en Bart
Naar, ondertussen, jaarlijkse gewoonte willen Huib en ik ook dit jaar weer een heerlijke samenkomst organiseren.
In voorgaande topics heb ik al een aantal keer de datum opgegooid, maar,...., en nu komt het: ik zat er helegans naast.
De enige echte 3e Internationale Fulviameeting is voorzien op:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>zaterdag 8 september 2007<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dit jaar willen we dieper het Belgenlandje intrekken, maar aangezien het meerendeel van de deelnemers van het land van lekkere kaas, klompen, tulpen en Balkenende zijn, willen we toch dat dit voor iedereen overbrugbaar is (in afstand).
We zijn de opties nog aan het bekijken, maar we staan zeker open voor suggesties.
Misschien dit jaar een Fulvia-zegening? Of een leuke groepsfoto? Misschien is er interesse om voor de Lustrum-editie een weekendje uit te trekken?
We horen het graag natuurlijk.
Huib en Bart
Re: 3e internationale Fulviameeting
Ik moet uit Egmond komen vlakbij Alkmaar, dus ik vind het prima om er een weekend voor uit te trekken!
Een groepsfoto zou wel leuk zijn!
Een groepsfoto zou wel leuk zijn!
Dan maar gelijk de Ardennen intrekken, zodat de Randstad-Fulvia's ook weer eens op de weggetjes rijden waar ze voor ontworpen zijn. Als het goed is zit ik tegen die tijd in Belgie en ben ik graag van de partij.
België is dichterbij dan Nederland, ik zal kijken wat ik kan doen!
een fantastisch idee om er een weekendje van te maken, waar de wegen onze coupe ook mogen naar toe brengen !
we zullen er zeker zijn
johan
we zullen er zeker zijn
johan
Zo ver mogelijk bij Balkenellende vandaan zou ik zeggen. Ik ben voor een weekendje in de Bels / Frans Ardennen. Overnachten en eten dan aan de Franse kant waar hotels en restaurants flink goedkoper zijn.
klinkt allemaal heel belovend! ..wij zijn erbij waar dan ook
groet,
Ramon
die de kriebels al weer krijgt..
groet,
Ramon
die de kriebels al weer krijgt..
Tja dan zal ik het werk aan de Fulvia maar verplaatsen naar een latere datum dit jaar.....zodat het
kleine monster mee kan rijden....
Gr, Joop
zal alleen wel paar dingen moeten ...dus Huib heb dan wel ff je hulp nodig.....
kleine monster mee kan rijden....

Gr, Joop
zal alleen wel paar dingen moeten ...dus Huib heb dan wel ff je hulp nodig.....
Klinkt goed! kronkel weggetjes, beetje tempo en lekker eten/drinken...Wij zijn er bij.
Henri & Meral
Henri & Meral
Het weekend van 8 September staat genoteerd!!
Dat wordt smullen.
Dat wordt smullen.