Te Koop

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Sjoerd

Te Koop

Unread post by Sjoerd »

Tot mijn spijt ben ik genoodzaakt mijn 1,3S te koop aan te bieden.

Mijn plannen zijn wat gewijzigd en op termijn verlies ik ook mijn gratis stalling. Dan wordt het echt ondoenlijk om die prachtige auto erbij te houden. Leuk is anders, maar ik moet keuzes maken.

Al wie op de laatste Ned-Vlaamse Fulvia-meeting aanwezig was heeft mijn exemplaar (Rosso York, in originele staat) kunnen bekijken. Gedurende de afgelopen twee jaar heb ik de radiator hoogwaardig laten reviseren, een nieuwe accu geplaatst, samen met een nieuwe dynamo en spanningsregelaar. De motorsteun rechtsvoor is vernieuwd en de steun onder de bobine is gelast.

In augustus 2006 is ze APK gekeurd.

Bijzonderheden: ze heeft een gescheiden remsysteem van ATE en halogeen-verlichting.

Voordat ik haar op internet zet, is er misschien iemand op het forum geinteresseerd?
Bart Verbeek

Re: Te Koop

Unread post by Bart Verbeek »

Howla Sjoerd?

Beetje ziekjes? Slecht geslapen?

Ik vind het reuzejammer dat je afscheid zal moeten nemen van je mooi coupeke. Als je jong bent veranderen plannen en prioriteiten dikwijls, ik ken dat gevoel ook. Gelukkig moet ik nog geen afstand nemen van m'n schatjes. Helaas kan ik jouwe niet adopteren, dat zou te veel van het goede worden hier.

Hopelijk krijgt je coupeke een goed pleeggezin en hopelijk zien/horen we jullie nog!

Tot......

Bart
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

Dank, Bart. Zij en ik hebben natuurlijk nog niet daadwerkelijk afscheid genomen, ik doe dat ook alleen tegen een goede prijs. Het water staat me heus niet tot de lippen, ik wil alleen wel zorgen dat dat ook niet zo ver komt.

In ieder geval neem ik geen afscheid van mijn liefde voor auto's en ik heb zeker vanaf nu een speciaal gevoel bij de Fulvia. En nogmaals: misschien gaat ze uiteindelijk toch niet weg.

Groet
Sjoerd
Ramon

Unread post by Ramon »

jammer sjoerd!

groet,

Ramon
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Ga eens praten bij een boer die ook caravans stalt, ik sta bij zo iemand voor 120 euro per jaar, dat is bijna gratis, zeker gezien de minimaal 80 euro per maand die ik waarschijnlijk in Barcelona moet gaan betalen, wil ik hem binnen zetten.
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

Dank voor het advies, Bob.

Dat is inderdaad geen geld, hier in de regio Rotterdam vragen ze zo maar 100 euro per maand, dan heb je echter wel gegarandeerd altijd toegang.

Hoe gaat dat bij jou?
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

bij mij kan ik alleen stallen, niet sleutelen, en in principe gaat het om een winterstalling die ik voor het hele jaar huur. Omdat het een auto is mag ik hem wel in- en uitrijden, maar niet iedere week. Ik parkeer de auto 's zomers op straat, en voor de winter zet ik hem dan binnen. Voor slecht weer heb ik een buitenhoes gekocht, gaat prima zo. Voor mij is deze oplossing goed, en ik moet dan ook nog erg hard nadenken of ik de auto in Barcelona wel binnen wil zetten. De eventuele parkeerschade weegt in kosten niet snel op tegen een binnenplaats. Voor diefstal ben ik nooit bang geweest, het wereldje is te klein. Alleen het klimaat telt dan nog, en in Barcelona valt dat mee. In Nederland wil ik hem 's winters wel binnen hebben.
Succes ermee!
bahamontes

Unread post by bahamontes »

ik had 4 jaar geleden een fulvia, appeltjesgroen met wit skai, topauto, maar wilde op reis.
heb fulvia verkocht en nu 4 jaar later heb ik geweldige spijt; rijdt in thema rond, maar baal van het feit dat ik de fulvia niet meer heb.
overweeg zelfs huidige eigenaar op te sporen en te vragen of ik de fulvia mag (terug) kopen.

moraal van het verhaal: doe hem niet weg !!
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

ja, of we draaien het om: wil je de mijne kopen? is dan misschien geen top-auto, maar wel een harde Fulvia...

Ik heb geen haast en geen financieele nood. misschien gaat ze wel helemaal niet weg.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”