dunlop remmen flavia

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
J.Raijmakers

dunlop remmen flavia

Unread post by J.Raijmakers »

hallo,

Ik wil mijn remmen achter (en misschien voor) eens uit elkaar halen vanwege remverschil. Nu heb ik een open-ringsleutel, of remleidingsleutel nodig om eea zonder schade los te krijgen. Mijn Flavia heeft dunlop remmen, sleutelmaat op de zuigers is iets meer dan 9mm dus denk ik 23/64'' ? (Op de semmen achter staat ondermeer: dunlop pat. 688682 en C1)

Waar kan ik evt. revisiesetjes voor deze remmerij vinden? (Ik woon in brabant)

Als dit lukt: Dit voorjaar weer een Flavia 200o Coupe de weg op na 5jaar stalling!

Dank,
J
Huib

Re: dunlop remmen flavia

Unread post by Huib »

De nippels voor zowel ontluchting als remleidingen die direct op de cilinders zetten hebben een zeskant van 7/16" Dat is net iets meer dan 11. Meestal past 11 wel. Zelf gebruik ik toch altijd 7/16" zowel open ring als ring steek.

De boutjes waarmee de potten vastzitten hebben 3/8" als kop. Dat is ca 9,5. Dus 9 past niet en 10 is te ruim. Daarvoor moet je doppie 3/8 en ring steek 3/8 halen.

De meeste maten van de revisiesetjes heb ik wel liggen. Ook prima remblokken die nauwelijks onder doen voor de asbest houdende rallye blokken van weleer. Ik zit in Breda.
Gunther

Unread post by Gunther »

Beste Huib,

ik zoek eveneens revisiesetjes vooraan en achteraan voor mijn coupé. Wil daarvoor wel langskomen. Waar precies in Breda kan ik terecht ? Ik woon bij Turnhout, da's dus niet ver weg.
Huib

Unread post by Huib »

Ik stuur je wel een mail
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”