INFO gezocht: Fulvia berlina 2nd series kenteken AH-16-09

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter La Strada

INFO gezocht: Fulvia berlina 2nd series kenteken AH-16-09

Unread post by Peter La Strada »

Auto is geimporteerd in 2000. Waarschijnlijk zelfde eigenaar tot maart 2003; nieuwe tenaamstelling.

APK verlopen sinds mei 2003. Auto duikt nu op:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=2757194

Alle info welkom!!!
Bedankt,
Peter
koos

Re: INFO gezocht: Fulvia berlina 2nd series kenteken AH-16-09

Unread post by koos »

Hallo Peter Vanwaar de interesse voor deze auto,hij word nu aangeboden bij een autobedrijf met naam genoemd.
Deze is op verzoek geleverd met een 1199cc motor ,normaal is het 1298 cc
Joop

Unread post by Joop »

Hoi Peter,

Leuke auto ziet er netjes uit, maar kijken zegt meer.

Gr,
Joop
HansOV

Unread post by HansOV »

Peter,
Deze auto heb ik in 2000 bij Willems gekocht en heb er drie jaar met veel plezier mee gereden.

De Fulvia heeft tot 1991 in Bergamo rondgereden en is door een verzamelaar opgekocht. De btwbonnetjes uit 1991 van de espresso zaten nog in de asbak.
Zit in de 1e lak en is redelijk zeldzaam: 1 1/2 serie met 1199 cc met een 4-bak.

Omdat er, voor mij, te zwaar onderhoud aan zat te komen, laswerk aan de bodemplaat, fuseekogels, heb ik de Fulvia bij de huidige adverteerder ingeruild voor een Thema SW, als moderne hobbyauto naast mijn Flavia coupe. Sinds die tijd staat de (mijn) Fulvia dan ook te koop in Almelo.

Voor meer informatie: hansov@yahoo.com

vrgr
hansOV
Peter La Strada

Unread post by Peter La Strada »

Hans,

hartstikke bedankt voor je info over genoemde auto!

Ik werd gebeld door een Belg die op zoek is naar een Fulvia berlina en graag meer info wilde over deze auto.

Hij had mijn naam uit La Strada Magazine waarin ik een artikel over de Fulvia van Joop had geschreven. Tsja, dan kom je al gauw (én succesvol!) uit bij viva-lancia......

Wat een topsite is het toch! Overigens, als iemand nog een goede Fulvia berlina te koop weet, er is dus iemand zoekende! Contactgegevens per mail bij mij op te vragen, middels een berichtje in dit topic.

Nogmaals dank,
Peter
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”