Barn find - Flaminia berlina

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib

Barn find - Flaminia berlina

Unread post by Huib »

Al een miljoen keer voorbij gereden. Nooit geweten dat er een origineel nederlandse Flaminia berlina stond. Is er een jaar of 30 geleden binnen gereden en staat er nog. Geheel compleet zo te zien maar wel werruk. Kenteken begint met GT.
Eigenaar wil verkopen. Vraagprijs 4000 euro. Net buiten Breda.
Bob Mesman

Re: Barn find - Flaminia berlina

Unread post by Bob Mesman »

Is dat niet wat aan de hoge kant voor een auto die 30 jaar heeft stilgestaan? Ik meen me te herinneren dat van deze de vraagprijs 6000 euro was.... http://www.hennes-automobielen.com/show.php?ID=669
Of heeft hier iemand voor weinig een Berlina gekocht? Heel mooie auto's trouwens!
Flip

Unread post by Flip »

Goed lezen Bob.
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Volgens het jaarboek van de Onschatbare Klassieker (gewonnen met een kruiswoordpuzzel!) valt een Berlina die vermoedelijk zo rond categorie D en E zal vallen tussen resp. 3000 en 1900 euro.

Nou staan er heel wat fantasie-taxatiewaarden in dat boek maar wellicht is dit toch een redelijke indicatie.
Bob Mesman

Sorry, Flip, maar hier moet je me toch even helpen. Wat heb ik over het hoofd gezien?
Flip

Unread post by Flip »

Dat het twee verschillende auto's betreft.
Bob Mesman

Jaja, natuurlijk, maar ik probeerde een vergelijking te maken met de auto in de link in mijn berichtje, die twee weken terug nog te koop was. Die is namelijk in prima staat, althans volgens de handelaar, en is niet heel veel duurder dan de auto die Huib gevonden heeft, en 30 jaar heeft stilgestaan, en nu "werruk" heeft. Sorry voor de onduidelijkheid.
Flip

Unread post by Flip »

ohhhhhhhhhhhh, op die manier.

nu is het helemaal duidelijk.(komt waarschijnlijk door de grote afstand).

veel plezier nog in het noorden.

flip
Martin Wusten

Unread post by Martin Wusten »

Bij wie is deze auto te koop?
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”