Komt de Fulvia dan toch?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Sjoerd

Re: Komt de Fulvia dan toch?

Unread post by Sjoerd »

Hahaha, Bob bedankt, prachtig die foto... Ik ben trouwens een Feyenoord-fan.

Doet me dan weer denken aan Cruijff en diens SM (hij had er drie voor de zekerheid), vreemd dat die kar nu pas naar voren komt als je het over Frans/Italiaans hebt.

Overigens, iemand zei dat het moeilijk te rijmen is dat je je door zowel Franse als Italiaanse auto's aangesproken voelt, ik vind dat niet. Ik ben vooral gek op oude Mercedessen, moderne Audi's en Honda's en ik kan oud Engels materiaal en alle Aston's ooit gebouwd toch ook niet negeren. Amerikaans blijft bij mij wat achter en Koreaans en Chinees ook.

Ik houd van auto's, schiet mij maar lek.

Bij de weg, heren, ik zie hier in Rotterdam soms een vent in een oude hoekige SUV achtige wagen rijden, dat is een auto die me al jaren achtervolgt. In de jaren 80 stond er in de autovisie een artikel, nog met zwart-wit foto's, over een Italiaanse 4x4 met zowel een 6c benzine als een diesel motor van VM. De term Volumex staat me ook nog bij, volgens mij een druklader voor de benzine uitvoering.

Deze kar in Rotjeknor is er volgens mij zo een, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Iemand?
Pieter

Unread post by Pieter »

Dat is een Rayton Fissore.
koos

Unread post by koos »

hans, je hebt de fulvia nog achter de hand,als de naam van dat gebakje bekent wordt.
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

Dankjewel Pieter, een jarenlange zoektocht naar de naam van die auto is voorbij.

Rayton Fissore Magnum... dat Magnum, dat ik dat nou niet meer wist...
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

Pieter

Unread post by Pieter »

Ik heb moeite met het onthouden van al die internetwachtwoorden maar deze had ik binnen 0,00001 sec.

;-)
jojo

Unread post by jojo »

Is dat een opgeblazen Uno met 4x4 aandrijving?
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”